Bilburen Trygghetsvärd Ref nr 60-2010
Lomma kommun Kommunledningskontoret / Väktarjobb / Lomma
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla väktarjobb i Lomma,
Burlöv,
Lund,
Malmö,
Staffanstorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lomma kommun Kommunledningskontoret i Lomma Lomma kommun är belägen i västra Skåne utmed Öresundskusten och har ca 20 000 invånare. Närheten till havet, den höga kvaliteten på skola och barnomsorg samt mycket goda boendemiljöer präglar kommunen.
Visstidsanställning (timvikarie), kvälls- och natt tjänstgöring
Lomma kommun bedriver brottsförebyggande arbete med bilburna trygghetsvärdar i syfte att arbeta aktivt för att minska brottsligheten och öka tryggheten i kommunen.
Trygghetsvärdarna samarbetar med övriga samhällsfunktioner och frivilligorganisationer i kommunen.
Arbetet är förlagt till kvällar- och nätter enligt fastställt schema. Trygghetsvärdarna arbetar alltid två personer tillsammans och cirkulerar i hela kommunen med bil.
Som person bör du vara utåtriktad och ha lätt för att skapa nya kontakter med alla åldersgrupper. Du ska vara ärlig, vaksam, kreativ och ha lätt för att ta egna initiativ samt ha en god förmåga att kommunicera. Du bör även vara flexibel, lugn och stabil, ha god människokännedom, social kompetens, kunna uttrycka dig i tal och skrift samt god datorvana. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Erfarenhet av nattarbete är ett plus, men inget krav. B-körkort erfordras.
Tillträde snarast.
Vill Du veta mer är du välkommen att ringa samordnande arbetsledare Pia Storm Korse tel. 0733-41 10 17.
Välkommen med Din ansökan via vårt e-rekryteringssystem senast den 31 maj 2010på
www.lomma.sePubliceringsdatum2010-05-18Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPia Storm Korse, 0733-41 10 17
FöretagLomma kommun Kommunledningskontoret
AdressLomma kommun Kommunledningskontoret
Lomma Kommun
23481 Lomma
Jobbnummer 654420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.