Bemmania söker Administratör till välkänd myndighet i Göteborg

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en Administratör för uppdrag till vår kund i Göteborg. Uppdraget förväntas påbörjas enligt överenskommelse och fortskrida under 6 månader från start.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia men arbetar ute på vår kunds arbetsplats.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som Administratör får man arbeta med varierande arbetsuppgifter och det innebär en härlig blandning av kundkontakter via telefon, e-post, sms och administrativa arbetsuppgifter.

Närmare innebär arbetet:

• Att självständigt organisera det egna dagliga arbetet
• Att ge service till kunder
• Att söka och ge information på inkommande frågor både muntligt och skriftligt
• Att katigorisera och dokumentera inkommande ärenden

Dina kvalifikationer:

2-5 års Erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst/Administration sedan tidigare

Gymnasieutbildning

God datorvana

Goda kunskaper i Svenska, tal såväl som i skrift.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Administratör, Göteborg"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
• .

Publiceringsdatum
2017-01-10

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mimmi Dieden

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3253390

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: