Bemanningsassistent, Kirurgcentrum, Skellefteå
Region Västerbotten, Kirurgisk klinik Skellefteå / Administratörsjobb / Skellefteå
2022-02-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningsassistent, Kirurgcentrum, Skellefteå" (publicerad 2022-12-01) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Västerbotten, Kirurgisk klinik Skellefteå i Skellefteå,
Umeå eller i
hela Sverige Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat.
Kirurgklinikerna i Skellefteå och Umeå utgör tillsammans Kirurgcentrum Västerbotten. Kliniken i Skellefteå består av en mottagning tillsammans med skopi-verksamhet och två vårdavdelningar som tillsammans har 34 vårdplatser samt en cytostatika enhet. På vårdavdelningarna arbetar vi med pre- och postoperativ vård och många av våra patienter läggs in via akutmottagningen. Vi är ca 150 medarbetare på kliniken i Skellefteå och vi bedriver kirurgiska och urologiska operationer.
Vi söker nu en bemanningsassistent.
Publiceringsdatum2022-02-09ArbetsuppgifterSom bemanningsassistent hos oss ger du en viktig service till alla medarbetare på kirurgen 2 och 8 samt cytostatika enheten.
Du är underställd avdelningschef och kommer att ha ett nära samarbete med denne och biträdande avdelningschef. Du kommer vara den som ansvarar för viss schemaläggning, administrera nyanställda och studenter med scheman, behörigheter och medarbetaruppdrag. Hantera kort och långtidsfrånvaro tillsammans med avd.chef och bitr. avd.chef. Rapportering och avstämning mot lagda scheman. Delta i sommarplanering och olika utbildningsinsatser. Delta och / eller leda daglig styrning samt arkivering av olika dokument.
Du kommer att arbeta i flera olika personalsystem tex. Wisma och TimeCare och förväntas gå de utbildningar som arbetsgivaren finner lämpliga.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter. Schemaläggning och arbete i de olika personalsystemen är meriterande.
Du behöver ha god datavana då datorn kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg. Du behöver också ha goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska språket. För att lyckas i rollen som bemanningsassistent behöver du vara serviceinriktad och lyhörd med förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer. Du har ett helhetsperspektiv och är strukturerad samtidigt som du är flexibel utifrån verksamhetens behov. Du trivs att arbeta tillsammans med andra likväl som självständigt.
ÖVRIGT
Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan
https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/att-vara-medarbetareVi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Västerbotten, Kirurgisk klinik Skellefteå
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1090897".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Västerbotten (org.nr 232100-0222)
Arbetsplats Region Västerbotten, Kirurgisk klinik Skellefteå
Kontakt Avdelningschef
Lotta Hjelte – Löfgren
Lotta.Hjelte@regionvasterbotten.se 0910-771334 Jobbnummer 6325803
Observera att sista ansökningsdag har passerat.