Bemanningsansvarig

Vårdassistans / Kontorsjobb / Stockholm
2011-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningsansvarig" (publicerad 2013-10-08) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vårdassistans i Stockholm, Lidingö, Huddinge, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Bemanningsansvarig
Vårdassistans är ett kvalificerat läkarbemanningsföretag. Med hjälp av vårt kunnande och marknadens skickligaste läkare bistår vi svensk sjukvård med resurser vid låg ordinarie bemanning. Sedan starten 2008 har företaget vuxit och idag består vi av 14 anställda. Vi ska expandera ytterligare och vi söker därför fler duktiga medarbetare till vårt kontor på Södermalm i Stockholm.
Som medarbetare hos oss blir du del av en entreprenörsdriven, expansiv och mycket positiv företagskultur med unga och drivna medarbetare. Vi arbetar väldigt kvalitativt och vårt mål är att 2012 vara det marknadsledande företaget inom läkarbemanningsbranschen. Läs mer om oss på www.vardassistans.se
Bemanningsansvarig
Vi söker dig som vill arbeta självständigt mot tydliga mål med egna initiativ samtidigt som du trivs med att vara en del av en tajt arbetsgrupp med ett löpande samarbete. Du ska tycka om att arbeta under högt tempo och trivas med att ha telefon och mejl som dina främsta arbetsredskap.
Arbetsuppgifterna består i att skapa och bibehålla goda och långvariga relationer med företagets kunder och anställda läkare. Kunderna är privata eller landstingsdrivna vårdenheter. Ditt uppdrag är att hitta rätt läkare till de förfrågningarna som kunderna har. Detta gör du genom att koordinera läkares önskemål och tillgänglighet efter kundernas behov runt om i landet. Vidare kommer du sköta avtalsförhandlingar med kunder och läkare, göra uppföljningar av uppdragen, ansvara för tidrapportering samt lösa de dagliga frågor som uppkommer.
Krav/kvalifikationer
Du har servicebakgrund med erfarenhet av telefonkontakter och administration.
Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Du har erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål.
Du har erfarenhet av kundkontakter per telefon.
Du kommer ingå i ett mycket trevligt och välmående företag där medarbetarna samarbetar, har stort eget ansvar och brinner för service. Tjänsten kommer tillföra dig en stor variation med dagar som rusar förbi.
Vi ser gärna manliga sökanden för jämnare könsfördelning.
Är du intresserad av tjänsten går det bra att skicka din ansökan och CV till rekrytering@rightskills.se
Ansvarig rekryteringskonsult är Linda Hempel Gustafson på Right Skills AB, 08-515 100 10
Då urvalet sker löpande ber vi dig skicka in din ansökan omgående.

Publiceringsdatum
2011-02-17

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@rightskills.se

Företag
Vårdassistans

Adress
Vårdassistans
Ölandsgatan 42, 5 tr
11663 Stockholm

Kontorsadress
Ölandsgatan 42, 5 tr
Stockholm

Jobbnummer
853767

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vårdassistans

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vårdassistans: