Bemannia söker en administrativ sekreterare till välkänd myndigh

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Bemannia söker nu administrativ sekreterare till Solna. Vår kund är en känd myndighet och uppdraget beräknas börja 25 april och pågå i två år med en heltidsanställning.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund, som är välkänd och etablerad inom den offentliga sektorn.

Publiceringsdatum
2016-03-21

Arbetsuppgifter
• Administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet:

• Planera konferenser

• Planera resursplanering

• Introduktion av nyanställda

• Stöd vid budget och uppföljningsarbete, sammanställningar av viss statistik och rapporter.

• Bevakning och uppföljning av ärenden och kontrakt

• Stöd vid användande av IT- hjälpmedel

• Fakturahantering

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning

• God datavana i MS Office Excel

• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift

Meriterande kvalifikationer:

• Högskoleutbildning inom teknik eller ekonomi

• Kunskaper och erfarenheter inom webb-administration och Sharepoint

Dina personliga egenskaper:

För att passa för tjänsten som administrativ sekreterare krävs att du är strukturerad med ett analytiskt arbetssätt samt besitta såväl hög integritet som samarbets- och kommunikationsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Administrativ sekreterare "

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid

Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-12
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mimmi Dieden

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
2737372

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: