Avtal- och kvalitetscontroller till Agila

Agila Service AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2023-10-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avtal- och kvalitetscontroller till Agila" (publicerad 2024-08-06) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Agila Service AB i Stockholm, Danderyd, Huddinge, Botkyrka, Tyresö eller i hela Sverige

Har du erfarenhet inom avtal och kvalitetsarbete men söker nästa steg? Är du en person som gillar strukturerade processer och ett högt tempo? Du har nu möjligheten att bli en viktig spelare i vårt växande team!

Som Avtal- och kvalitetscontroller arbetar du tätt med Agilas Upphandlingschef/Verksamhetscontroller och nära bemanningsverksamheten. Tillsammans projektleder ni och tar fram vinnande anbud både i offentlig och privatsektor i Sverige och Norge. Du säkerställer att anbuden innehar hög kvalité och utvecklar processer kopplade till de avtal som genereras. För att nå framgång har du en tät dialog och ett gott samarbete med Agilas operativa bolag. Du arbetar med externa kunder genom anbudsprocessen och den löpande avtalshanteringen. Arbetsrättsligafrågor och att tolka kollektivavtal är även en central del i rollen. Utöver detta är du även med i utvecklingen av nya affärsområden detta inkluderar bland annat marknadsanalyser.

Du arbetar med

• Bevakning av aktuella upphandlingar på marknaden

• Skapa kvalitativa anbud

• Arbetsrättsligafrågor och kollektivavtal

• Avtalshantering

• Marknadsanalyser

• Analysunderlag till beslutsfattare

Vem är du?

• Relevant universitetsexamen

• 1-3 års erfarenhet inom liknande tjänst

• Intresse eller erfarenhet inom arbetsrättsområdet

• Mycket god skriftlig och muntlig förmåga i det svenska språket

• Meriterande med norska språkkunskaper

• Mycket goda IT kunskaper, framförallt Office 365

• Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom bemanningsbranschen

Vi söker dig som är strukturerad och van att arbeta mot deadlines. Du har ett intresse för affärer och är handlingskraftig. Du tar initiativ, är nyfiken och öppen för att utforska nya möjligheter inom våra arbetsprocesser. Därtill är du självgående och van att driva ditt eget arbete. Du har en fallenhet för att skriva och lätt för att bearbeta textmassor både på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har en kreativsida när det kommer till att skriva texter.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får möjligheten att vara en del att ett viktigt team med en spännande resa framför sig inom Agila. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi arbetar med ett löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Agila Service AB (org.nr 559113-4050), http://www.agila.se

Arbetsplats
Agila

Kontakt
Isabella Sundelin
isabella.sundelin@agila.se

Jobbnummer
8224774

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Agila Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Agila Service AB: