Assisterande Administratör till företag i Helsingborg!
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Vi söker nu dig med ordning och reda som vill arbeta i en noggrann och viktig roll!
Publiceringsdatum2021-03-01ArbetsuppgifterI rollen som Assisterande Administratör kommer du arbeta nära företagets Servicekoordinator. Här kommer du avlasta med post- och pakethantering, lagerhantering, kontorsmaterial men främst med fakturering och uppstart av serviceärende. Rollen som Assisterande Administratör är varierande och utifrån ditt driv och engagemang kan det även öppna upp sig för fler arbetsuppgifter.
Du kommer arbeta på företagets kontor i Helsingborg. Tjänsten är ca 2 dagar i veckan i 3 månader framåt. Möjlighet till förlängning finns.
Tjänsten innefattar bland annat:
• Fakturering
• Uppstart av serviceärenden
I mån av tid
• Post- och pakethantering
• Lagerhantering
• Telefon (felanmälan)
• Kontorsmaterial
Om företagetVår kund är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. Företaget levererar lösningar för nya och existerande fastigheter. De fokuserar på lösningar inom ventilation, byggautomation, kyla och VS.
Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.
ProfilVi söker dig som är noggrann och analytisk i ditt arbete. För att lyckas i rollen gäller det att ha ett sunt förnuft och vara strukturerad och ordningsam.
Kvalifikationer• Svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort
Meriterande:
• Erfarenhet administration
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorOmfattning: Visstidsanställning ca 3 veckor med start omgående
Placeringsort: Malmö
Arbetstider: Heltid enligt schema
Lön: 108 kr/h
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22639".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Framtiden AB
Jobbnummer 5600222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.