Assisterande Administratör till företag i Helsingborg!

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Vi söker nu dig med ordning och reda som vill arbeta i en noggrann och viktig roll!

Publiceringsdatum
2021-03-01

Arbetsuppgifter
I rollen som Assisterande Administratör kommer du arbeta nära företagets Servicekoordinator. Här kommer du avlasta med post- och pakethantering, lagerhantering, kontorsmaterial men främst med fakturering och uppstart av serviceärende. Rollen som Assisterande Administratör är varierande och utifrån ditt driv och engagemang kan det även öppna upp sig för fler arbetsuppgifter.

Du kommer arbeta på företagets kontor i Helsingborg. Tjänsten är ca 2 dagar i veckan i 3 månader framåt. Möjlighet till förlängning finns.

Tjänsten innefattar bland annat:

• Fakturering
• Uppstart av serviceärenden

I mån av tid

• Post- och pakethantering
• Lagerhantering
• Telefon (felanmälan)
• Kontorsmaterial

Om företaget
Vår kund är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. Företaget levererar lösningar för nya och existerande fastigheter. De fokuserar på lösningar inom ventilation, byggautomation, kyla och VS.

Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.

Profil
Vi söker dig som är noggrann och analytisk i ditt arbete. För att lyckas i rollen gäller det att ha ett sunt förnuft och vara strukturerad och ordningsam.

Kvalifikationer
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort

Meriterande:

• Erfarenhet administration

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Omfattning: Visstidsanställning ca 3 veckor med start omgående
Placeringsort: Malmö
Arbetstider: Heltid enligt schema
Lön: 108 kr/h

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22639".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
5600222

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: