Assistent till globalt läkemedelsföretag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-11-23Dina arbetsuppgifterTill vår kund, som är ett internationellt läkemedelsföretag, söker vi nu en assistent. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att du ansvarar för den administrativa supporten till de medicinska rådgivarna. Du kommer även att ha ett nära samarbete med övriga assistenter på bolaget.
Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter och bland annat ansvara för att planera och samordna interna möten, vara behjälplig vid arrangemang av externa möten och konferenser samt assistera vid utformning av presentationer och inbjudningar. Övriga förekommande arbetsuppgifter;
• Administrera bokning av möten och resor samt bokning av hotell.
• Vara behjälplig vid rekrytering och intervjuprocesser samt ansvara för introduktionsplanering vid nyanställningar.
• Upprätta och bevaka inköpsordrar samt bevaka avtal och fakturor.
• Administrera avtal och säkerställa arkivering hos kundens legala enheter.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet administration och serviceyrket. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent så är det meriterande. För att trivas i rollen som assistent förväntas att du är serviceinriktad och flexibel som person. Vidare har du en god social kompetens och trivs att arbeta i ett team såväl som självständigt. Du är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och inte rädd för att ta egna initiativ. Du trivs i en dynamisk och föränderlig miljö samt bidra med en öppen och positiv attityd.
Då kunden är ett internationellt bolag så är det ett krav att du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska samt goda kunskaper i Microsoft Office och god systemerfarenhet. Erfarenhet av läkemedelsbranschen är meriterande men inget krav.
Du erbjuds
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och beräknas pågå under 3 månader - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Du erbjuds en spännande tjänst på ett internationellt bolag. Arbetstiderna är mellan kl. 08:00-16:30 mån-fred och uppdraget förväntas starta omgående. För mer frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Westberg
niklas.westberg@jurek.se. Välkommen med din ansökan via vår hemsida
www.jurek.se så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande till denna tjänst - vänta därför inte med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid.
ErsättningEnl.ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Westberg
niklas.westberg@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3819667
Observera att sista ansökningsdag har passerat.