Assistent till globalt företag!
Poolia Väst AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Presentation
Nu söker vi en chefsassistent för konsultuppdrag hos vår globala kund inom fordonsindustrin. Uppdraget kommer att starta i början av Januari och pågå fram till och med 2017-03-15 med möjlighet till eventuell förlängning.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2015-11-25Dina arbetsuppgifterDina viktigaste arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer vara att:
• koordinera och organisera chefens kalendrar och konferenser/evenemang
• Teamplace förvaltning och utveckling: mallar, minuter, beslutsblad, åtgärdslistor
• koordinera ledningsmöten som omfattar researrangemang, planeringen av dagordningen och vara kontaktperson mellan alla deltagare
• vara en del av ledningsgruppen och bidra till ett bra lagarbete, supporta med att skapa olika typer av dokument och presentationer, mail administration, övervaka och svara på e-post och förvarna chefen direkt på brådskande och viktiga frågor när så är tillämpligt
• administration av bil avdelningen, söka, samla in data och sammanställa rapporter, följa upp planer och aktiviteter
• hantera EBD order, kontorsmaterial, anläggnings layouter, fakturahantering, tidrapporter, resekostnader, orderhantering
• kontinuerligt förbättra de administrativa rutinerna
• organisera och vara gränssnitt avseende arbetsmiljöuppgifter, möten, revision
Utbildning/erfarenhet
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av att supporta chefer och arbeta med administrativa rutiner. Vidare bör du som söker ha utmärkt IT-kompetens och förmåga att lära dig och använda nya IT-verktyg och metoder. Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska språket. Vi tror att du har stor organisationsförmåga, uppmärksamhet på detaljer och problemlösning färdigheter samt hög integritet.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 42734
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMikaela Jahreskog
FöretagPoolia Väst AB
AdressPoolia Väst AB
Kungsgatan 42
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 42, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2545225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.