Assistent sökes till Enköping

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Enköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Enköping, Knivsta, Håbo, Strängnäs, Västerås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Enköping, Knivsta, Håbo, Strängnäs, Västerås eller i hela Sverige

Är du redo för ett nytt steg i arbetslivet och har tidigare erfarenhet av administration? Då har vi ett jobb för dig!

Om uppdraget
Vi söker just nu en Assistent till vår kund i Enköping. Tjänsten avser deltid och har en sysselsättningsgrad på 50% med start i början på januari 2022 och kommer pågå till och med den 31/4 2022 med möjlighet till förlängning. Det finns även chans till förlängning. Arbetet förväntas ske både på plats och via distans.

Publiceringsdatum
2021-12-13

Arbetsuppgifter
I rollen som Assisten kommer dina arbetsuppgifter att innefatta avläsning och införing av uppgifter i ett kundhanteringsprogram samt generera fakturor från programmet efter införda uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår arbete med administration i form av att stötta upp olika delar av verksamheten som exempelvis en del ekonomi-uppgifter. Du kommer även att ha en viss kundkontakt som kommer ske både skriftligt och muntligt.

För att trivas i rollen tror vi att du är en ansvarstagande och analytisk person som har en förmåga att fatta egna beslut samt planerar och följer upp ärenden. Vi tror också att du som person är lyhörd, positivt och tycker om att stödja och hjälpa andra.

Kvalifikationer
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

• Erfarenhet av administrativt arbete ca 2-3 år.

• Vi ser gärna att du har en vana av enklare kundhanteringssystem.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg mejl sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på telefon 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se
08-84 53 00

Jobbnummer
6176939

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: