Assistent på heltid till Nordic Capital
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2017-11-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent på heltid till Nordic Capital" (publicerad 2017-12-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Nordic Capitals räkning en assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nordic Capital är en ledande privat equity-investerare i Norden med ett starkt engagemang för att skapa starkare och hållbara företag genom operationella förbättringar och transformativ tillväxt. Nordic Capital fokuserar på utvalda regioner och sektorer där de har stor erfarenhet och bevisade framgångar. Deras huvudområden är hälsa- och sjukvård, teknik och betalningslösningar, finansiella tjänster, industrivaror- och tjänster, samt konsument- och detaljhandel. Sedan starten 1989 har Nordic Capital investerat 11 miljarder euro via åtta fonder. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, fräscha lokaler med vacker utsikt över staden. Nu söker Nordic Capital en ambitiös, serviceinriktad och strukturerad assistent som ska stötta ett team på 4-5 personer. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är kontorstider, måndag- fredag. Du kommer att arbeta i ett team som består av tio assistenter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Nordic Capitals önskemål är att alla samtal kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd av kunden.
Arbetsuppgifter
Som assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Hantera och samordna kalendrar
• Korrespondens både internt och externt
• Interna och externa mötesbokningar
• Resebokningar
• Förbereda presentationer, dokumenthantering och korrekturläsning
• Scanning och inbindning av material
• Ekonomiuppgifter, exempelvis kvittoredovisning
• Researcharbete
• Hantera ad hoc-uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet som assistent
• Har arbetat med administrativa uppgifter i minst två år
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har mycket goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Powerpoint samt även Outlook
Det är meriterande om du:
• Tidigare har arbetat hos företag som är verksamma inom en liknande bransch som exempelvis bank, finans, management consulting eller advokatbyrå.
Som person är du ambitiös, serviceinriktad och självgående. Du är proaktiv, strukturerad och initiativtagande. Vidare är du stresstålig, lösningsorienterad och en förmåga att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-11-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3793752
Observera att sista ansökningsdag har passerat.