Är du en administrativ stjärna med intresse för telecom? Se hit!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör till en av våra kunder, ett företag som arbetar inom telekombranschen. Just nu behöver företaget utöka sitt team med en duktig och självgående administratör på kontoret i centrala Stockholm.

Här erbjuds du en variationsrik roll där du kommer att sköta administration kring beställningar. Detta gör du genom att hantera arbetsuppgifter så som dokumentering, registrering av ordrar, koordinering och verifiering av installationer. Du tar även emot frågor från kund och följer upp att ärenden hanteras och blir lösta på bästa sätt. Utöver detta kommer du att agera säljsupport där du stöttar dina kollegor med administration kring befintliga och nya kunder, exempelvis vid registrering av nya kunder.

Vi ser gärna att du som söker har ett intresse för telekom och vill lära dig mer om branschen. Du trivs i en arbetsmiljö där frihet under ansvar är en stor del av arbetsupplägget och där du kan lita på att du har stöd av ett engagerat och hjälpsamt team. Som person är du noggrann, serviceminded och har ett genuint intresse av att lära dig mer och utvecklas i din yrkesroll som administratör. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i ett högt tempo där du får kombinera din sociala förmåga med ditt intresse för administration.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-10-05

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Administrativ arbetslivserfarenhet, gärna som backoffice/administratör
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde så snart som möjligt.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du arbetat BackOffice eller som administratör tidigare och är nyfiken på att ta dig an en ny utmaning? Söker du en stöttande roll där du får dokumentera, koordinera, registrera och följa upp i det dagliga arbetet? Just nu hjälper vi vår kund att hitta en administratör som vill bli en del av en arbetsplats där stor frihet under ansvar råder. Låter det som en roll för dig? Läs då vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15894EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-04
Ange följande referens när du ansöker: 15894EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3735196

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: