Anbudsadministratör till ÅF
SJR / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige ÅF Pöyry är ett ledande internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi skapar lösningar åt våra kunder utifrån ett hållbarhetsperspektiv och globala trender såsom urbanisering och digitalisering. Vi är mer än 16 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri och energi som arbetar globalt för att skapa hållbara lösningar för nästa generation.Making Future.
ÅF expanderar och vi behöver därmed förstärkning av en anbudsadministratör till området Infrastructure. Tjänsten är på heltid med start i slutet av augusti. Uppdraget sker via SJR och du kommer att vara anställd som konsult via SJR de första 6 månaderna. För rätt person finns därefter möjlighet till anställning hos ÅF. Vi kan erbjuda dig ett roligt, stimulerande och ansvarsfullt arbete med spännande och omväxlande utmaningar där du kan vara med och forma din roll.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
Rollen som anbudsadministratör innebär att kvalitetssäkra ÅF 's anbud, där man säkerställer att rätt underlag och rätt information finns med i anbuden samt att deadlines för anbuden hålls. Du kommer även att vara med och räkna på anbuden och koordinera arbetet med anbuden tillsammans med chef och uppdragsgivare. Rollen innebär många kontaktytor både internt och externt
Publiceringsdatum2019-06-20Dina arbetsuppgifter• Inhämtande och inläsning av förfrågningsunderlag.
• Vid behov ha dialog med kontaktpersoner under respektive anbudsskede.
• Koordinera anbudsarbetet internt och samordna gentemot anbudsstrateg och övriga kollegor som medverkar i arbetet med respektive anbud.
• Bevaka frågor/svar och kompletteringar för respektive förfrågan och kommunicera vidare till berörda internt.
• Uppföljning av utfallet från upphandlingar där vi lämnat anbud.
• Räkna på marginal, prissättning och säkerställa att all nödvändig information är med.
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi och några års erfarenhet av att ha arbetat inom ekonomi eller på bank . Du har tidigare arbetat med och haft mycket kontakt med andra människor och trivs i en social roll. Som person är du prestigelös, ödmjuk och kommunikativ och du kan vara tydlig och bestämd när det behövs. Du är självgående, kan ta egna initiativ och beslut och tar mycket eget ansvar i ditt arbete. Vidare är du noggrann och strukturerad samt sätter högt värde på kvalité.
Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos kund är med start i slutet av augusti. För rätt person finns möjlighet till anställning hos kundföretaget på sikt. Arbetstiderna är flexibla mellan kl. 8-17.
Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Sara Östlund på telefonnummer 031-750 33 93. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan direct.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sara Östlund på 031-750 33 93. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Östlund
sara.ostlund@sjr.se 031-7503393
FöretagSJR
AdressSJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 B, Göteborg
Jobbnummer 4837092
Observera att sista ansökningsdag har passerat.