Analytisk assistent minst två månader fram

Ryska Posten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en assistent till en Key Account Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt fram till februari 2017. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vill du arbeta på ett säljdrivet, hälsoinriktat företag och har en analytisk ådra så är detta chansen för dig! Med omgående start och minst två månader fram söker vi dig som vill arbeta heltid som KAM assistent. Som assistent kommer du stötta en säljare med främst administrativa uppgifter men också vara spindeln i nätet till andra på kontoret. Du kommer sitta i Solna och arbetstiderna är måndag-fredag mellan kl.08:00-17:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.


Publiceringsdatum
2016-11-18

Arbetsuppgifter
Som KAM assistent kommer du att ha varierande arbetsuppgifter och bland annat arbeta med att:

* Uppdatera kundernas leverantörsportal

• Bistå KAM med kundpresentationer

• Delta i säljmöten

• Jobba nära övriga avdelningar inom bolaget

• Ge regelbunden återrapportering

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett säljdrivet företag och få mer erfarenhet i rollen som assistent.

VI SÖKER DIG SOM

* Har en eftergymnasial utbildning

• Har goda kunskaper inom IT

• Har tidigare erfarenhet av försäljning

• Har erfarenhet av att leda projektarbete

Det är meriterande om du har erfarenhet från säljstödsystem gärna inom dagligvaruhandeln

Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och har en analytisk ådra. Du är positiv, social och har förmågan att arbeta självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3169906

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: