Affärsområdeschef

Bemannia Kontor AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2009-10-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärsområdeschef" (publicerad 2010-05-19) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen. Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare. Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri. Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm.
Bemannia expanderar kraftigt kommer att etablera kontor ute i landet så vi söker efter ytterligare nya duktiga medarbetare. Vi söker nu ett flertal drivna och engagerade personer till vår växande organisation. Arbetsplatsen är belägen på huvudkontoret i centrala Stockholm.
Dina huvudarbetsuppgifter är att arbeta med eget kundansvar och Du kommer att tillsammans med ytterligare medarbetare ansvara för verksamheten i Stockholmsregionen. Du kommer att arbeta med merförsäljning av våra redan befintliga avtalskunder samt vara delaktig i resurs- och kompetensförstärkningen och helhetsåtaganden. Arbetet är mycket varierande och innebär dagliga kundkontakter. Du som person är en duktig relationssäljare som tycker om att bygga upp nya affärsrelationer, samt att upprätthålla och bygga vidare på vår stora befintliga kundstock.
Vi söker Dig som söker har vana av försäljning och avtalsskrivning, om Du har erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen är detta meriterande. Ditt huvudansvar är eget ansvar för merförsäljning av både bemannings-och rekryteringsuppdrag och naturligtvis kommer Du att jobba med eget budgetansvar. Meriterande är om Du har suttit i operativa chefspositioner. Vi vill att Du har en akademisk Civilekonom- alt PA- beteendevetare utbildning. Du ska ha minst 5 års erfarenhet av att arbeta med företagskunder och Du ska gilla att utveckla relationer mellan människor, kunder och kandidater.
För att klara jobbet krävs det att Du som person är affärsorienterad och affärsinriktad, Du ska drivas av att träffa människor och att hela tiden arbeta efter att lösa våra kunders behov.
Det är ett måste att Du är affärsdriven, fokuserad och resultatmedveten. Du ska trivas med att arbeta i en tillväxtorganisation med högt tempo och Du ska gilla att arbeta självständigt dvs med ansvar under frihet.
För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter. Vår företagskultur är prestigelös och informell med korta och snabba beslutsvägar. Körkort är ett krav.
Om Du finner denna tjänst tillräckligt utmanande och även känner att Din brinnande låga för denna typ av verksamhet stimulerar Dig och att Du är medveten om att Du kommer att vara en tillgång för att fortsätta bygga upp vår verksamhet så tveka inte att skicka in Din ansökan.
Ansökningar tas bara emot via mail på ekonomi@bemannia.se
Välkommen med Din ansökan!
Bemannia - Rätt Person Direkt

Publiceringsdatum
2009-10-20

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-22
Ange följande referens när du ansöker: 2228
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Staffan Bruzelius, 08-84 53 00

Företag
Bemannia Kontor AB

Adress
Bemannia Kontor AB
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
524545

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: