Affärs- och kundfokuserad kollega till Business Operations i Sto

eWork Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos eWork Group AB i Stockholm, Västerås, Linköping, Jönköping, Göteborg eller i hela Sverige

Ework Group is a market leading, independent consultant supplier in Northern Europe with focus on IT, telecom, technology and business development. Without employed consultants, Ework can impartially match every assignment with the right consultant from the whole market. Founded in Sweden in 2000, Ework today operates in Sweden, Denmark, Norway, Finland and Poland. The company has frame agreements with more than 160 leading companies in most industries, while managing 7,000 consultants on assignment. The head office is in Stockholm, Sweden. Ework's shares are listed on NASDAQ OMX Stockholm.

Inom Business Operations arbetar vi nära våra kunder och konsulter under pågående uppdrag samt hanterar nya affärer med redan befintliga konsulter. Vi behöver ha ett starkt kundfokus och ett säljdriv samt vara duktiga på administration och koordinering.

Vi arbetar i mindre team med en dedikerad kundportfölj. Tillsammans säkerställer vi lönsamhet i affären och ser till att konsulterna får en bra start via Ework och blir en del av vårt nätverk för framtida uppdrag.

Just nu söker vi en ny kollega till Stockholm. Du behöver vara flexibel med att kunna resa i tjänsten inom Stockholms län.

Arbetet innefattar även, men inte uteslutande, att:

• Följa upp och genomföra förlängningar av konsultavtal
• Förhandla uppdragsvillkor och priser inom ramen för överenskommelse med kund
• Löpande kontakt med kund och konsult för att lösa problem, besvara frågor och skapa mervärde under pågående uppdrag
• Utvärdera konsultuppdraget och säkerställa att alla är nöjda i samarbetet med varandra och med Ework
• Utfasning av konsulter vars uppdrag avslutas och bidra till att de reaktiveras i vårt nätverk och därmed kan matchas med nya uppdrag
• Identifiera nya affärsmöjligheter i befintliga samarbeten med kund och tillsammans med dina kollegor i teamet planera för och realisera dessa
• Vara delaktig i olika aktiviteter som skapar mervärde för vårt konsultnätverk

För att lyckas i rollen är det bland annat viktigt att du:

• Förstår affärsdrivande faktorer och prioriteringar
• Söker feedback från kunder för att förbättra kvaliteten på våra tjänster
• Vågar ta beslut och tar kalkylerade risker för att uppnå mål
• Är bra på att planera och organisera, är affärsmässig och handlingskraftig
• Förmedlar information och kan diskutera tydligt och enkelt, både muntligt och skriftligt, på så väl svenska som engelska
• Har ett genuint intresse för att utveckla professionella relationer
• Har stor ansvarskänsla, integritet och gott omdöme
• Identifierar dig med våra värdeord angelägen, professionell och uppmärksam

Vi ser gärna att du har ett par års arbetslivserfarenhet, gärna inom B2B försäljning eller annan kund- och serviceintensiv roll.

Omfattning: Heltid, tillsvidare (6 mån provanställning tillämpas)
Placering: Centrala Stockholm
Kontaktuppgifter: Rekryterare Hibo Faysal, [hibo.faysal@eworkgroup.com] (mailto:hibo.faysal@eworkgroup)

I urvalsprocessen använder vi oss av tester som mäter problemlösningsförmåga och personlighet.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2017-10-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hibo Faysal

Företag
Ework Group AB

Adress
Ework Group AB
Mäster Samuelsgatan 60
11121 Stockholm

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60

Jobbnummer
3754198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från eWork Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos eWork Group AB: