Advisor Support
Telavox / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telavox i Malmö,
Kalmar,
Göteborg,
Jönköping,
Linköping eller i
hela Sverige Telavox älskar nöjda kunder och för att fortsätta vårda, utveckla och sätta stjärnglans på våra kunders vardag jagar vi nu en Supporterande Advisor som delar vår tro på att affärer och glädje kan kombineras!
Med vår nya Advisororganisation kommer vår support till våra kunder att ändras från reaktiv till proaktiv kommunikation. Målet är att förekomma kunden med sina behov innan de själv blir medvetna om dom och på så sätt överträffa alla förväntningar. Advisorn tar helhetsansvaret för att varje kund har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. Den Supporterande Advisorn är precis som det låter - en hjälpande hand med fokus på ärendehantering och kundsupport.
Om jobbet
Din roll som Advisor Support syftar till att avlasta dina kundansvariga kollegor i arbetet med att uppnå kundnöjdhet i världsklass. På Telavox älskar vi att prata med våra kunder men strävar ändå efter att minska antalet samtal och uppmuntrar till självgående kunder. Eftersom du är en viktig del av informationsutbytet kommer du därför också att ta en aktiv del i att effektivisera ärendeflödet.
Fokus för den Supporterande Advisorn kommer primärt att vara nöjda kunder. Detta innebär utveckling av kundens kompetens om våra tjänster samt hantering av beställningar och andra ärenden från kunden. Du ansvarar som en del av teamet för att ta emot kundens ärenden via ärendesystemet, mail eller telefon och utför själv förändringar och beställningar åt kunden alternativt tar ärenden vidare till andra i organisationen. Du jobbar nära våra Advisors där du ger input till att förbättra våra rutiner för att ge våra kunder bästa förutsättningar.
Det finns goda förhoppningar och möjligheter för dig att växa in i en roll som Advisor på sikt. Och det bästa av allt? - Du blir en del av ett spännande team som ansvarar för ett av bolagets viktigaste tillgångar - våra kunder.
Publiceringsdatum2016-11-18BakgrundDin viktigaste kvalifikation är din erfarenhet från en kundcentrerad roll, gärna inom telekom eller IT-branschen. Teknisk utbildningsbakgrund är plus i kanten. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt. På Telavox gillar vi att både arbeta och skratta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Utöver social skicklighet värdesätter vi följande kvalifikationer hos dig:
Kombinationen av struktur, lösningsfokus och ett tekniskt intresse
Erfarenhet av att arbeta med service och support av kunder, gärna inom IT eller Telekom
Struktur och förmåga att slutföra projekt genom en effektiv tidsplan.
En lagspelare där samarbete är nyckeln till framgång
Förmåga att ta egna initiativ och få uppgifter gjorda på ett effektivt sätt
Kommunicerar obehindrat på både Svenska och Engelska.
Brinner för att jobba i ett entreprenöriellt bolag med mycket driv där du har stor möjlighet att påverka och göra skillnad.
Att jobba på Telavox
Vi som jobbar på Telavox tycker om att skapa och utmana. Ambitionen är att alltid utvecklas, för att tillsammans ta fram den bästa kommunikationstjänsten som gör arbetsdagen enklare och roligare för kunden. Vår kultur är pragmatisk, prestigelös och vi går igång på feedback - det är så vi utvecklas. Längs med vägen värdesätter vi högt att ha det roligt tillsammans och utanför arbetet spelar vi gärna innebandy eller har AW på kontoret.
Känner du igen dig i profilen och är sugen på att ta del i vårt härliga gäng? Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi är taggade på att träffa dig! Har du frågor kring processen eller tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig - Jenny Persson på
jenny.persson@telavox.se / 040-6200106
Nyckelord: Teknisk support, Kundsupport, Kundservice, Advisor, Customer support, Kundtjänstmedarbetare, Kundvård, Support, Kundtjänst, Kundrådgivare, Kundvård
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Persson
jenny.persson@telavox.comFöretagTelavox
AdressTelavox
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö
KontorsadressStora Varvsgatan 6A, Malmö
Jobbnummer 3168703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.