Administrerande support till Sveriges a-kassor
Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om du gillar och tycker det är viktigt att ge god service samt att arbeta med en mix av administration och IT - då kan denna tjänst vara perfekt för dig. Sveriges a-kassor letar nu efter en ny medarbetare som ska arbeta med support för deras medlems-system. Det finns även möjligheter att utveckla dina ansvarsområden över tid. Om detta låter intressant för dig, sök idag! Vi rekryterar löpande.
OM TJÄNSTEN
Det finns 24 a-kassor i Sverige. Sveriges a-kassor är deras gemensamma service- och intresseorganisation som hjälper a-kassorna med bland annat IT-utveckling, utbildning och opinionsbildning. I tjänsten som administrativ support kommer du att tillhöra avdelningen användarstöd inom kravgruppen & IT. Teamet består i dagsläget av sexton personer, varav fem personer som arbetar med support för bland annat applikationerna som A-kassan använder, medlemssystem samt arbetsgivarintyg.
Du erbjuds:
• Goda möjligheter att utvecklas inom organisationen
• Ett långsiktigt uppdrag med goda möjligheter till överrekrytering över tid
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
• Arbeta med support för medlemssystem
• Arbeta med bevakning och fördelning av ärenden i ärendehanteringssystemet Jira
• Arbeta med att fördela relevant information till rätt part internt som externt samt utbilda användare i Sveriges a-kassors applikationer
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avklarad gymnasial utbildning
• Har erfarenhet av arbete inom service och administration sedan tidigare
• Har allmänt god systemkunskap och i synnerhet inom Office-paketet, så som Word och Powerpoint
• Obehindrat behärskar svenska och engelska då båda språken används i tjänsten
Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av ärendehanteringssystem som Jira Servicedesk
• Har kunskap om Sveriges a-kassors applikationer
Som person är du:
• Serviceinriktad
• Strukturerad
• Problemlösande
#
Övrig information
• Start: omgående
• Omfattning: Heltid, 6 månader med goda möjligheter till förlängning och överrekrytering.
• Placering: Skanstull, Stockholm
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Sveriges a-kassors önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Tillsammans arbetar vi för att 4 miljoner medlemmar i 25 a-kassor ska få rimliga försäkringsvillkor och snabba besked om ersättning om de förlorar jobbet. Det innebär att vi stöttar a-kassorna med bland annat IT-utveckling, utbildning och opinionsbildning. Sveriges a-kassor
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15091756".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7632115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.