Administratörskoordinator

KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
2018-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratörskoordinator" (publicerad 2019-05-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Trivs du i en bred och koordinerande roll? Vill du ha ett omväxlande och stimulerande arbete? Ser du dig själv som självständig och ansvartagande samtligt som du värderar sammarbete högt? Vill du arbeta deltid för att sedan ha möjlighet att gå upp på heltid? Då kan du vara vår kunds nya administratörskoordinator!

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som administratörskoordinator hos vår kund får du ett omväxlande arbete som erbjuder utmaningar och utveckling. Du kommer arbeta när kunder och övriga kollegor i arbetsgruppen. I rollen ingår att ha kontakt med externa leverantörer, hantera och fördela inkommande ordrar samt att ansvara för frakter och leveranser av inkommande och utgående material. Vi letar efter en person som trivs i en bred och koordinerande roll samt vill utvecklas och växa tillsammans med vår kund.

Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar att ta mycket ansvar, kan hantera många bollar i luften och ser helheten. Vi ser att du tidigare har arbetat med administration, service eller försäljning och har slutfört dina gymnasiestudier. Då koncernspråket är på engelska, ser vi att du har mycket goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska.

Som person ser vi att du är en problemlösare, ansvartagande och en prestigelös person. Det faller sig naturligt för dig att se helheten och du trivs med att samordna och koordinera. Du har vidare en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Din nyfikenhet och inre driv är en förutsättning i arbetet, för rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter inom företaget!

Vi söker dig som kan vara flexibel gällande arbetstider, då tjänsten till en början kommer vara på deltid ca. 60-80% för att sedan gå upp på heltid.

Övrigt
Tjänsten är till en början på deltid ca, 60-80% och kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja arbeta redan i april.
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Elin Andersson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-29
Ange följande referens när du ansöker: 3193
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4083290

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: