Administratör till transport- och logistikföretag
PerformIQ Work AB / Administratörsjobb / Kristianstad
2016-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till transport- och logistikföretag" (publicerad 2017-09-12) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Kristianstad,
Bromölla,
Hässleholm,
Hörby,
Höör eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
PerformIQ söker för kunds räkning en administratör till ett växande transport- och logistikbolag. Tjänsten som administratör innebär att arbeta med administrativa arbetsuppgifter så som att:
• Administrera transportsedlar från transportörer
• Avräkningar
• Fakturering grundade från inlagda prislistor
• Arbeta i systemet Mobilast
• Allmänna administrativa uppgifter
Din roll innebär vidare att arbeta i ett mindre team där ditt primära fokus är att administrera transportledarna vid frågor kring uppdragen. Tjänsten passar dig som trivs i ett växande företag med stora utvecklingsmöjligheter i en central roll.
Krav på person
Vi söker dig som har som lägst avslutad gymnasieutbildning samt någon form av administrativ erfarenhet.
För att lyckas i rollen som administratör krävs vidare:
• Erfarenhet av avräkningar och fakturering
• Meriterande med kunskap om bankföring
• Meriterande med erfarenhet från Mobilast
Vi ser att du som söker är noggrann, lättlärd, ansvarstagande och trivs i en administrativ roll. Egenskaper som att vara glad och positiv samtidigt som du har ett stort ordningssinne är av vikt för att lyckas i rollen.
Vi ser det som starkt meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Administratör.
Publiceringsdatum2016-12-13Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid 3-4 månader med möjlighet till överrekrytering
Arbetstid: 8:00-17:00
Plats: Kristianstad
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ men arbeta ute hos en av våra kunder. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alva Grell på telefonnummer 073 353 75 36. Information om kundföretaget uppges vid intervju. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök
www.performiq.se <videoUrl>
https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-23
Ange följande referens när du ansöker: 2308
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlva Grell
alva.grell@performiq.seFöretagPerformIQ Work AB
AdressPerformIQ Work AB
Hyllie Boulevard 11 A
21532 Malmö
KontorsadressHyllie Boulevard 11 A, Malmö
Jobbnummer 3211076
Observera att sista ansökningsdag har passerat.