Administratör till Telenors Huvudkontor
Palm & Partner Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partner Bemanning AB i Stockholm,
Järfälla,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Håbo eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en driven Administratör / orderkoordinator till Telenors huvudkontor, placerat i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid och beräknas starta omgående och pågå tillsvidare.
Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag.
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Teamet den aktuella tjänsten är en del av består utav 25 personer och hanterar order och leveranser till vår kunds företagskunder. Som orderkoordinator hos vår kund ansvarar du primärt för att granska dokument och orderunderlag samt registrering utav beställningar i deras leveranssystem. Du kommer utöver detta även att få konfigurera och driftsätta enklare telefonitjänster.
Genom att du hanterar beställningar inom både mobila och fasta tjänster kommer du att ges en god förståelse för vår kunds tjänster och produkter.
I din roll kommer du att ha daglig kontakt med deras säljare och leveranskoordinatorer som hanterar beställningarna som sedan utförs och registreras utav dig.
Arbetstiderna är förlagda kontorstid måndag till fredag.
Erfarenhet
Vi söker dig som känner att du passar in på följande;
• tidigare erfarenhet utav Telekombranschen
• erfarenhet av adminsitrativt arbete
• du talar och skriver svenska flytande
Meriterande är att ha arbetat med just orderadministration, flytande engelska och system såsom Clarify, Albatross och Sales Force
Personliga kvalifikationer
Som person är du positiv, noggrann och ansvarstagande. Du är inte rädd för att lyfta luren och samla in den information som du behöver. Du är en problemlösare och bibehåller ditt goda humör även under stressiga situationer.
Lön och anställningsvillkor
Provanställning, heltid, månadslön
Startdatum
Omgående
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-07-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-30
Ange följande referens när du ansöker: 2681
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinus Lindersjö
linus.lindersjo@palmpartners.se 0708-398731
FöretagPalm & Partner Bemanning AB
AdressPalm & Partner Bemanning AB
Kammakargatan 22
11140 STOCKHOLM
KontorsadressKammakargatan 22
Jobbnummer 3589509
Observera att sista ansökningsdag har passerat.