Administratör till säljavdelningen på ett välkänt företag!

MultiMind Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu en administratör till vår kunds säljavdelning i Stockholm. Är du en initiativtagande och självgående person som drivs av möjligheten att få ta eget ansvar? Vi söker nu dig som snabbt kan komma in och stötta deras team. Tjänsten startar så snart som möjligt och varar till att börja med i 3 månader, med goda möjligheter till förlängning.

Om rollen:
Som Administratör till säljavdelningen kommer du att analysera och åtgärda problem som kan uppstå i verksamhetens administration, ha daglig kontakt med kunder, kollegor och leverantörer och se till att den dagliga administrationen löper på smidigt. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Du rapporterar till:

* Ansvarig KAM (Key Account Manager)

Publiceringsdatum
2022-01-25

Dina arbetsuppgifter
* Ta fram och underhålla prislistor, marknadsmaterial och svara på kunders frågor, ofta gällande priser
* Ta fram material till hemsida, etiketter och supportera marketing manager
* Kundkontakt via mail på ett professionellt sätt
* Vid behov ringa samtal till externa och interna kunder
* Hjälpa försäljningschefen med diverse arbetsuppgifter

Vi söker dig som:
Vi söker dig som är en kommunikativ och organiserad person som motiveras av att ha diversifierade arbetsuppgifter och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av administrativt arbete. Utöver det är det en stor fördel om du har arbetat som administratör tidigare, eller har viss branscherfarenhet.

Vi ser gärna att du:

* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet (framförallt god vana att arbeta inom Excel)
* Är noggrann och systematisk
* Har arbetat i någon form av kontorsjobb, gärna administrativt, med kundkontakt och ordermottagning
* Har lätt för att kommunicera i tal och skrift
* Är utåtriktad och har en god förmåga att utveckla och upprätthålla ett brett kontaktnät
* har gymnasial utbildning
* har god datorvana

Låter det intressant?
Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MultiMind Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
MultiMind Bemanning AB (org.nr 556782-9931), https://www.multimind.se/

Kontakt
Rekryteringskonsult
Anton Jansson
anton.jansson@multimind.se
0720762308

Jobbnummer
6279938

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB: