Administratör till Ragn-Sells

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-21

Om tjänsten
Som administratör kommer du att hantera och orderlägga inkommande kundärenden över telefon och mail samt svara på frågor om Ragn-Sells tjänster och verka för merförsäljning. Kunderna du kommer i kontakt med är både privata, statliga och kommunala företag samt organisationer inom alla typer av branscher. Du kommer ingå i ett team som alla arbetar med målet att förbättra vårt samhälle och vår miljö.

Tjänsten som administratör är på heltid med placering i Kallhäll. Arbetstiden är förlagd måndag-fredag, dagtid.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot samtal och mail från privat -samt företagskunder
• Svara på frågor angående fakturor, produkter, tjänster och priser av standardkaraktär.
• Ta emot och registrera reklamationer
• Ta emot och registrera beställningar från kunder och generera arbetsorder.

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och/ eller orderhantering samt brinner för service och kundkontakt. För att snabbt sätta sig in i rollen ser vi att du tycker om att lära dig nya uppgifter, är nyfiken och noggrann. Din positiva attityd tillsammans med din goda kommunikationsförmåga kommer att göra dig till en uppskattad kollega!

Vidare ser vi att du är självgående, har systemvana och ett intresse för miljöfrågor.

Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av service och administration
• Systemvana
• Trivas med telefonen som ditt primära arbetsverktyg
• Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Gör det lilla extra för att ge god service åt kunder.
• Tidigare erfarenhet av administration eller kundservice är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Till att börja med är uppdraget på 6 månader med chans till förlängning eller anställning hos kund, för rätt person. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Om Ragn-Sells
Ragn-Sells är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vidare är de även ett levande bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand. Till sina kunder erbjuder de nyskapande och effektiva lösningar för att minimera, ta hand om och omvandla avfall till resurser. Som medarbetare hos Ragn-Sells är du med och gör skillnad i ditt dagliga arbete, oavsett befattning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Peder Andersson via peder.andersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ragn-Sells, miljö, återvinning, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, administration, Adecco, Stockholm, Stockholms län, telefon, mejl, kund, kundkontakt

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31630".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5053652

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: