Administratör till myndighet med globalt fokus

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du ett gott sinne för planering och samordning? Har du en god kommunikativförmåga både i svenska och engelska? Tycker du att det vore spännande att jobba på en myndighet med internationell prägel? Läs då vidare!

Publiceringsdatum
2015-10-22

Beskrivning
Perido söker nu en administratör till ett konsultuppdrag på en myndighet som arbetar inom området global utveckling. Myndigheten är belägen i centrala Stockholm.

Här får du arbeta med sedvanliga administrativa uppgifter kopplade till en avdelnings förvaltning och agera stöd till chefer såväl som medarbetare. Detta stöd består till exempel av administration av interna och externa möten, konferenser samt ärende- och dokumenthantering. Du kommer att hjälpa till med den löpande ekonomiadministrationen och fakturahantering och tar även fram beslutsunderlag till avdelningsledningen.

Då myndighetens arbete sker i internationell anda tror vi att du som är nyfiken på tjänsten är bekväm vid att uttrycka dig på både engelska och svenska, då en viktig del av ditt arbete här är att på ett tydligt vis förmedla information såväl muntligt som skriftligt. Det är meriterande, men inget krav om du har ytterligare språkkunskaper. Utöver det ser vi att du är duktig på att planera, dokumentera och samordna administrativt arbete samt har en naturlig känsla för service.

Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasieutbildning inom relevant område
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaket
• Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift

Meriterande

• Goda kunskaper i språk utöver svenska och engelska, t. ex spanska, franska, ryska.

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till årssskiftet 2015/ 2016. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12523MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12523MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12523
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2493384

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: