Administratör till Intrum
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
2023-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Intrum" (publicerad 2023-12-05) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-01-30Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Intrum har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Intrum en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetIntrum är ett välkänt kredithanteringsföretag med uppdrag att skapa en sund ekonomi i samhället. Med hjälp av sina lösningar effektiviserar Intrum företagets kassaflöde och förbättrar deras lönsamhet. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och är noterat på Stockholmsbörsen. Företaget har kontor i 27 Europeiska länder med omkring 8000 anställda. I Sverige finns cirka 400 anställda. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar Intrum efter dig som vill bli en del av deras serviceinriktade inkasso team.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör hos Intrum är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att noggrannt hantera information som ska sorteras och dokumenteras. Du har kontakt med kunder, registrerar och handlägger ärenden tills det är slutfört. Du har i rollen flertalet kontaktytor och samverkar med bland annat delgivningsmän, kunder, myndigheter samt kollegor. Du ingår i en av Intrums projektgrupper och sitter i deras härliga kontor i Gårda.
• Noggrannt hantera information
• Flera kontaktytor
• Ingår i en projektgrupp
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av arbete inom service
• Meriterande med erfarenhet av administration
• God svenska och engelska i tal och skrift
För att bli framgångsrik i rollen som administratör är du uppmärksam på detaljer och upptäcker sådant som andra ofta missar. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Vidare dubbelkollar du ditt arbete noggrant och din förmåga att skapa och hålla en struktur gör att allt du lämnar ifrån dig håller hög kvalitet. Du ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ, att bidra med nya idéer och testa nya arbetssätt ser du som självklart i din yrkesroll. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.
Övrig information:
Start: Mitten av februari
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Navid Parsa
navid.parsa@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7391489
Observera att sista ansökningsdag har passerat.