Administratör till globalt försäkringsbolag
Perido Skills AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du bra i administrativa roller och gillar du att fungera som "spindeln i nätet"? Kan du arbeta effektivt och hålla många processer i rullning samtidigt? Tycker du dessutom att försäkringsbranschen är intressant? Då kan du vara den vi söker!
Publiceringsdatum2016-01-25BeskrivningEtt innovativt och världsledande försäkringsbolag är nu i behov av en flexibel och strukturerad administratör till sitt kontor beläget i toppmoderna lokaler, mitt i centrala Stockholm. Företaget erbjuder ett brett spektrum av försäkringsrelaterade produkter och tjänster till både privatpersoner och företag och har sin expertis inom området skadereglering.
I rollen som administratör kommer du att arbeta med blandad administration som ett stöd till övriga interna avdelningar men även gentemot kunder. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat bokningar och kontakt med bolagets servicecenters runtom i världen, posthantering, mail- och telefonkontakt med kunder samt övrigt förekommande administrativa sysslor. En del av arbetet kräver något av ett detektivjobb, vilket gör arbetet spännande och utvecklande.
Vi tror att du som är intresserad av tjänsten har förmågan att hålla huvudet kallt och kan snabbt sätta sig in i nya sammanhang trots högt tempo och är van vid att samarbeta med olika personer och avdelningar. Vi tror också att du har arbetat med kundservice i någon form, exempelvis på en kundsupport eller liknande där telefon och mail har använts som dina verktyg. Du är flexibel i dina arbetsuppgifter och är en fena på att hålla ordning och reda runtomkring. Språkmässigt behärskar du svenska flytande och då engelska förekommer i flera kontaktytor behöver du kunna uttrycka dig väl på engelska.
Låter detta intressant? Tveka då inte på att skicka in din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Erfarenhet av administrativt arbete
• Kommunikativ både internt och externt
• God förmåga att hantera mångsidigt arbete
• Snabblärd och flexibel
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Meriterande
• Erfarenhet av försäkringsbranschen
• Erfarenhet av arbete inom kundservice
• Erfarenhet från skadereglering
• God telefonvana
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, start omgående med uppdragstid till slutet av maj 2016.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12997AK i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12997AK
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12997
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2634004
Observera att sista ansökningsdag har passerat.