Administratör till globalt företag inom logistikbranschen!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-06-09

Om tjänsten
Arbetet som administratör innebär att du kommer arbeta med företagets administration kopplat till logistik. Detta innebär att du kommer arbeta med bokning av transporter och administrationen runt omkring för att koordinera leveranser. Du kommer även att arbeta med orderhantering, registrering, justering, dokumentation etc. Tjänsten innebär daglig kontakt med personal inom företaget samt kunder, främst från Belgien. Du kommer att arbeta i kontorsmiljö i anslutning till företaget lager. Arbetstiderna är förlagda till 8.00-16.30 med möjlighet till flextid. Företaget är beläget i Arendal i Göteborg.

Om dig
Vi söker dig som trivs med att arbeta i en administrativ roll. Då du arbetar i diverse datasystem är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i nya system. Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift är ett krav då du kommer ha mycket kontakt med utländska kunder. Det här är ett jobb för dig som är självgående, initiativrik och trivs med att ha många olika kontaktytor.

Viktigt för tjänsten är:

• Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift
• Goda datakunskaper

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett löpande konsultuppdrag med tillsättning vecka 29. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas vecka 29 men rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få några tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Frida Axelsson på 031-7254530.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Axelsson frida.axelsson@adecco.se 0317254530

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3546473

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: