Administratör till ett ledande konsultbolag

TNG Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

En Administratör inom Backoffice sökes till ett konsultbolag i Stockholm, sök idag!

Är du en person som gillar att arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter? Gillar du att arbeta med en bred kundyta och är det en självklarhet att stötta din omgivning? Denna tjänst som Administratör inom Backoffice i Stockholm är då helt rätt för dig, välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer att arbeta i ett engagerat och stöttande team, där effektivitet samt resultat är i fokus. Som anställd är du betydelsefull och därför värnar vi om ditt välmående. I arbetsmiljön finns det utvecklingsmöjligheter och med tiden kommer ditt ansvarsområde att växa. Som konsult hos TNG erbjuds du en trygg anställning, med bland annat kollektivavtal.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer bland annat:

* Vara supportfunktion för nya leverantörer i hjälplinan.
* Följa upp godkända order.
* Hantera systemrelaterade frågor på svenska.
* Skapa veckorapporter ex. kring arbetsorder.
* Följa upp inköpsorder och se till att de är godkända.
* Koordinera globalt upphandlingssystem och leverantörssystem (genom regelbundna möten och uppföljningsmallar för att säkerställa att varje steg är klart).
* Kontrollera om leverantören finns med i system.
* Granska kvalitén av arbetsposter och uppdatera posterna om behovet finns.
* Stötta verksamhet genom att boka intervjuer med potentiella underleverantörer.

Sammanfattningsvis ska du supportera inköp i verksamheten genom ovanstående punkter.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kontoret är placerad i centrala Stockholm och du kommer att ingå i ett team. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid, men om du är rätt person för tjänsten finns det möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är mellan 08.00-17.00. Det skulle vara utmärkt om du kunde börja omgående.

VEM ÄR DU?

Vi lägger stor vikt på personlighet och söker en engagerad person. Du ska ha tidigare erfarenhet, som exempelvis administratör eller inköpsassistent. Det är meriterande om du känner till eller har jobbat med olika inköpsverktyg. Du bör ha goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal och skrift.
I rollen som Administratör till Backoffice ska du även stötta ledningen och inte ha problem med att ta dig an nya uppgifter. Att ha ett kritiskt tänkande är inga problem för dig.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-10-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dana Jennerström dana.jennerstrom@tng.se 0721-81 27 44

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4425506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: