Administratör till Deloitte i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-02-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Deloitte i Stockholm" (publicerad 2022-01-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Deloitte söker nu en administratör till deras Affärsstödsgrupp på Skatteavdelningen i Stockholm.

Lockas du av att arbeta i en internationell och expansiv organisation? Vill du arbeta som administratör i en roll där tempot är högt och arbetsuppgifterna är både spännande och omväxlande? Tycker du om att arbeta i team men med eget ansvar och självständigt driva dina processer mot tydliga deadlines? Nu söker Deloitte ytterligare en administratör till deras affärsstödsteam inom området Skatt i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som administratör på Deloitte kommer du att få arbeta i en spännande och utmanande roll där du får möjlighet till både professionell och personlig utveckling. Deloitte erbjuder en modern arbetsmiljö som präglas av flexibilitet och free seating. Du får en omväxlande roll med mycket eget ansvar och möjlighet att driva dina egna processer.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll som administratör/koordinator på Global Employer Services kommer du att administrera ärenden gällande Deloittes klienter samt agera fakturastöd till faktureringsansvariga managers.

* Du är en del i vårt klientteam och kommer att ha daglig kontakt med klienter och kollegor världen över. Arbetsuppgifterna är varierande och du stöttar våra team med uppgifter som oberoendekontroller, avtalsdokumentation och fakturering.
* Du kommer att arbeta tillsammans med administrativ personal på Deloittes utländska servicecenters. Här ingår bl a att ta fram arbetsinstruktioner, handleda, följa upp och stötta dessa medarbetare i deras arbetsuppgifter.
* Driva förändringsarbete som handlar om att förnya våra processer såväl som att ta fram nya lösningar för ett effektivare arbetssätt.
* Sköta kontakter med olika myndigheter, klienter och med andra Deloitte-kontor.
* Sedvanliga administrativa arbetsuppgifter som registrering och uppladdning av dokument. Uppdatering av information i Deloittes egna webbaserade system samt i SharePoint-baserade system. Att hantera möteskoordinering, utskick samt registrering av inkommande material, ta fram rapporter samt hantera listor i Excel.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kontoret ligger i fina lokaler centralt vid Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation i Stockholm city med närhet till mycket goda kommunikationer. Arbetsplatsen har en kultur av stark teamkänsla, hög servicenivå samt att dela med sig av sin kunskap. Du kommer att tillhöra ett sammansvetsat team på 5 personer där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid. Beräknat startdatum är början av februari 2019 fram till juni 2020. Arbetstiden är 08:00-17:00 (08:00-16:00 mellan 15 jun-15 sep) med 1 timmes lunch. Periodvis kan det förekomma visst övertidsarbete. För rätt person finns det goda möjligheter för anställning hos Deloitte.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av en administrativ roll. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Office paketet och Excel samt meriterande om du har kunskaper i SharePoint.

Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att prioritera ditt arbete då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2019-02-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Karlsson amanda.karlsson@tng.se 073-153 61 74

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4629228

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: