Administratör till Capgemini!
Academic Work Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Capgemini söker nu dig som vill jobba i en administratörsroll. De letar efter dig som är lösningsfokuserad, flexibel och orädd i nya situationer. Din framtida chef beskriver att teamet har ett "stort hjärta" som samarbetar över gränserna och trivs med varandra. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Capgemini är ett stort och välkänt globalt rekryteringsföretag med ett väldigt fint omdöme över hela världen. Här strävar man alltid efter att utvecklas och lägger stor vikt på sina kundrelationer och att bibehålla dessa på bästa sätt. Samtidigt som de är ett företag där de har kul på jobbet, arbetar de dagligen med hög kompetens och vision för att nå deras mål.
Capgemini söker nu en flexibel administratör som ska stötta deras team under perioden 1/1-31/12 2023 under en föräldraledighet. Teamet som du kommer att jobba i heter CRES (corporate real estate services) och består av ca 10 medarbetare och ansvarar för ca 50 kontor i Norden. Rollen kan komma attt innebära resor och vissa arbetsuppgifter kan tillkomma/ändras under periodens gång.
Du erbjuds
• Ett uppdrag under 1 års tid för att täcka en föräldraledighet
• Erfarenhet av kvalificerad administration hos ett bolag som bryr sig om sina medarbetare
• Knyta karriärskontakter hos både Academic Work och Capgemini
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att involvera:
• Ta emot leveranser
• Fakturahantering
• Projektuppföljning, summor ska stämma ihop med budget
• Protokollföra
• Uppdatera databaser när vi öppnar/stänger kontor
• Skicka in planritningar i CDM
• Inköp
• Ta fram offerter
VI SÖKER DIG SOM
• Har som lägst gymnasieutbildning eller motsvarande
• Har erfarenhet av att arbeta med service/ administration (exempelvis från kundtjänst, butik eller liknande)
• Har kunskaper i Office-paketet, främst Outlook och Word
• Har goda kunskaper och en välutvecklad kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska, i främst tal
Meriterande
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av Complete Control 5
Vi söker dig som är
• Flexibel
• Serviceinriktad
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Ansvarstagande
• Förmåga att vara lugn, strukturerad och organiserad trots stundtals högt tempo
• En positiv inställning och en god samarbetsförmåga
#
Övrig information
• Start: 2023-01-01
• Omfattning: Heltid t.o.m. 2023-12-31
• Placering: Kungsholmen, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15086527".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7271140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.