Administratör på deltid
Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Kramfors eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2011-12-02Beskrivning av jobbetTill vår kund söker vi nu en Administratör med ekonomikunskaper. Tjänsten är på 50 % men kan eventuellt utökas till heltid. Placerings ort är Midlanda.
Som Administratör kommer dina arbetsuppgifter bestå av bland annat arkivering, orderhantering, loggning av arbetsorder, reseräkningar och kvitton samt ekonomisksupport och löpande fakturering.
Dina personliga egenskaperVi ser att du som söker har god datavana och gärna att du arbetat IFS affärssystem eller har vana utav något annat affärssystem. Du har utbildning inom ekonomi och administration och något års erfarenhet av administrativt/ekonomiarbete.
Som person är du flexibel, noggrann, strukturerad och kan hålla många bollar i luften.
Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan snarast via
www.uniflex.se. Sista ansökningsdag är den 31/12 men tjänsten kan även tillsättas tidigare då vi tillämpar ett löpande urval.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 3547
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 1095787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.