Administratör på 50%
Alberum AB / Receptionistjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alberum AB i Örebro,
Västerås,
Norrköping,
Linköping,
Haninge eller i
hela Sverige Nu har du chansen att vara med och leda förändringen inom personlig assistans!
Alberum är Sveriges ledande bolag som enbart fokuserar på brukarledd personlig assistans. På kort tid har det blivit ett allt större intresse av att bedriva sin personliga assistans i egen regi. Det är vår uppgift att möjliggöra detta för alla assistansberättigade och därmed leda utvecklingen inom personlig assistans.
Vår uppgift
Att vara i frontlinjen för denna förändring och leda utvecklingen!
Hos oss kommer du till ett kontor fullt med härliga kollegor som alla jobbar tillsammans för att göra det bästa möjliga för våra kunder.
Vi har vuxit till 12 medarbetare och behöver nu någon som kan stötta samtliga avdelningar och se till så att kontoret fungerar på bästa möjliga sätt.
Vad vi erbjuder:
Tjänstepension och försäkringspaket via Max Matthiessen
Maximalt friskvårsbidrag på 5000 kr per år
Årlig julfest med respektive
Årlig konferensresa utomlands
Oslagbar utsikt över Örebros skyline från kontoret
Generösa arbetstider
Vad vi förväntar oss av dig, du ska vara:
Administrativ
Van att arbeta i Office-paketet
Älska ordning & reda
Ansvara över fler aolika områden
En riktig team-player
Lätt att prioritera mellan uppgifter
Din roll hos oss:
Som administratör hos oss har du nu möjligheten att bli ett viktigt stöd för hela vår verksamhet; allt från jurister och ekonomer till löneadministratörer och kundansvariga. Vi fortsätter att expandera och ser ett allt ökat intresse för att byta från assistansbolag till egen regi. Våra kunder förväntar sig service i världsklass, snabba leveranser och hög kompetens.
Publiceringsdatum2023-05-24ArbetsuppgifterDu kommer att ha ett brett ansvar; dels att hålla ordning på kontoret, dels att stötta samtliga avdelningar i flera olika områden.
Dina arbetsområden kommer bland annat att vara:
Ha hand om växeln
Ansvara för posthanteringen
Inköp av fika och kontorsmaterial
Involverad i rekryteringsprocesser för våra kunder
Korrekturläsning
Ärende- och avtalshantering
Vad krävs för att lyckas hos oss?
Vi tror att du har en bakgrund som administratör eller liknande och är van vid datorer. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Du är organiserad i ditt arbete och kan själv prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du är ödmjuk och prestigelös inför enklare arbetsuppgifter.
Tjänsten är i dagsläget på 50% men kan komma att fyllas ut framöver. Till viss mån kommer du själv kunna anpassa dina arbetstider under kontorstid. Tjänsten beräknas påbörjas omgående.
Vi kallar till intervju löpande.
Välkommen med din ansökan!
Vilka är vi?
Vi som lade grunden för det som nu är Alberum har arbetat inom assistansbranschen på flera olika sätt sedan år 2009. Under tiden har vi kunnat följa utvecklingen på nära håll, med alla skärpta regler och krav som har införts genom åren. Vi har även en samlad, gedigen erfarenhet inom just juridik, redovisning, lönehantering och administration - de delarna som är viktiga att de sköts på ett korrekt sätt för att kunna driva sin assistans i egen regi.
Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi ser att det jobbet vi gör för våra kunder är både uppskattat och efterfrågat. Vår vision är att leda omställningen till egen regi inom personlig assistans.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-23
E-post:
tomas@alberum.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Alberum AB (org.nr 559224-1821),
https://alberum.se/ Forskarvägen 1 1TR (
visa karta)
702 54 ÖREBRO
Kontakt Tomas Belik
tomas@alberum.se 0764133435 Jobbnummer 7814007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.