Administratör med kundansvar
BonZi personligt stöd AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BonZi personligt stöd AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige BonZi personligt stöd AB administrerar personlig assistans, boendestöd samt avlösar- och ledsagarservice. Vi har runt 300 engagerade och kompetenta medarbetare som arbetar med våra kunder inom hela Storstockholm.
Vårt kontor
Kontoret är bemannat under årets alla dagar och är beläget i Skarpnäck. På kontoret arbetar VD, två verksamhetschefer för områdena personlig assistans och avlösar- och ledsagarservice, en sjukgymnast som arbetar som samordnare samt två bemanningsassistenter som ansvarar för vikarietillsättning av personliga assistenter vid sjukdom och ledigheter samt sköter administration. Det som kännetecknar arbetsklimatet hos oss är arbetsglädje, samarbete, engagemang för vårt jobb och att vi har högt i tak.
Tjänsten
Då området avlösarservice- och ledsagarservice växer söker vi nu förstärkning i form av en administratör med kundansvar till 50 %. De kunder som har insatsen är främst barn och ungdomar med funktionsvariationer och då ofta neuropsykiatriska diagnoser som autism, ADHD eller ADD. Vid intresse och lämplighet finns även möjlighet att arbeta extra på bemanningen eller med kunder inom våra verksamhetsområden. Tjänsten kan komma att utökas i framtiden. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2019-11-25Dina arbetsuppgifterSom administratör med kundansvar arbetar du främst med administration kring avlösar- och ledsagarservicen såsom att upprätta och följa upp genomförandeplaner, skriva social dokumentation, sköta tidrapporter inför löner samt vara behjälplig vid rekryteringar. Du har även ansvar för en del egna kunder med stöd av verksamhetschefen. Du kommer då åka på hembesök och träffa nya kunder, rekrytera avlösare/ledsagare och följa upp insatsen. Det ingår även att täcka upp på bemanningen vid bemanningsassistenters frånvaro samt vara dem behjälpliga med administrativa uppgifter rörande assistansen.
Du
Har du tidigare erfarenhet av administration och rekrytering? Är du en god skribent med datavana? Har du även erfarenhet av att möta personer med en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning kan du vara den vi söker!
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet då det är viktigt att kunna möta alla typer av människor, kunna hantera olika arbetsuppgifter parallellt samt vara beredd på att stötta upp där det behövs i verksamheten.
Vårt erbjudande
Förutom att du kommer ha engagerade och glada kollegor i en trivsam kontorsmiljö så tror vi att den här tjänsten ger dig goda möjligheter att utvecklas inom kundbemötande, personalfrågor och administration. Dessutom har du goda möjligheter att påverka din arbetssituation och att tillsammans med oss fortsätta att utveckla vår verksamhet.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-16
AdressBonzi Personligt Stöd AB
Skarpnäcks Allé 60
12833 SKARPNÄCK
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör med kundansvar".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bonzi Personligt Stöd AB (org.nr 556813-2301)
Skarpnäcks Allé 60 (
visa karta)
128 33 SKARPNÄCK
Ansökan E-post:
alice.valentin@bonzi.se Arbetsplats Bonzi Personligt Stöd AB
Jobbnummer 4974018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.