Administratör med erfarenhet av inköpssystem till kommun i söder
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om tjänsten
Kommunens upphandlingsenhet behöver förstärkning och söker därför en administratör som har erfarenhet av arbete i inköpssystem.
Uppdraget förväntas starta omgående och sex månader fram med goda möjligheter till anställning hos kommunen därefter.
Kommunhuset ligger ett stenkast från goda kommunikationsmöjligheter och har öppna, fräscha lokaler nära naturskönt område. Arbetet förväntas ske på heltid under kontorstid med möjlighet till viss flexibilitet.
Som administratör kommer du ingå i teamet för leverantörsreskontra och administrerar fakturor i inköpssystemet Visma Proceedo samt supportar kommunens medarbetare i frågor kring systemet via telefon och mail. Du kommer också hantera leverantörsbetalningar i ekonomisystemet Agresso. För rätt person finns det goda chanser till utveckling inom inköp och leverantörsreskontra.
Din profil
För att lyckas i rollen som administratör krävs erfarenhet av arbete i inköpssystem och du bör också ha kännedom om offentlig verksamhet.
Med fördel har du arbetat i Agresso samt Visma Proceedo tidigare och är i övrigt en god administratör med huvudet på skaft. Självklart har du en god svenska och engelska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du tidigare arbetat med leverantörsreskontra.
Vidare söker kommunen en lugn, stabil och noggrann konsult med öga för siffror och struktur.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!
Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-01-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-06
Ange följande referens när du ansöker: 5542
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn
ida-maria.bruhn@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 3919204
Observera att sista ansökningsdag har passerat.