Administratör, Löne- och HR assistent
Alpine Electronics / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alpine Electronics i Göteborg Alpine Electronics of UK Ltd. Sweden office söker en
Administratör, Löne- och HR assistent
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Assistera Kontorschefen i det dagliga arbetet
• Kontorsadministration och ge stöd åt Lönekontoret och HR
• Ta hand om receptionen, vara företagets ansikte utåt, boka resor, planera aktiviteter
• Översättning av dokument
• Inköp av kontorsmaterial
• Övrigt förekommande administrationsuppgifter
Publiceringsdatum2008-09-24KvalifikationerVi söker en erfaren administratör att ta hand om kontoret. Önskvärt är kunskap/erfarenhet inom löneadministration och HR.
Flytande kunskaper i engelska i såväl tal som skrift är ett krav. För att lyckas i arbetet bör du tycka om att ha mycket på gång samtidigt. Du är prestigelös och bra på att arbeta självständigt och ta initiativ. Du tycker om att hjälpa andra och ge service.
Ett krav är att du har körkort och egen bil för att kunna utföra olika ärenden.
Så ansöker duLåterdetta intressant för dig?
Maila då din personliga CV samt ansökan till:
Romulus.Grosu@alpine-electronics.co.ukArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-25
KontaktRomulus Grosu 031-7647564
FöretagAlpine Electronics
AdressAlpine Electronics
Box 8077
41755 GÖTEBORG
KontorsadressGötaverksgatan 2
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7647550
Jobbnummer 318525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.