Administratör/Kundmottagare
Manpower AB / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
För uthyrning till vår kund Schibsted Media Group söker vi en Administratör/Kundmottagare med placering på deras kontor i centrala Östersund.
I Schibsted Media Group ingår varumärken som SvD, Aftonbladet, Omni, Blocket, TV.nu och Klart.se. På kontoret i Östersund arbetar de med annonsförsäljning och bokning i print och digitalt till företag via telefon såsom Investor Relations (IR), Hjälporganisationer, fastighetsannonser, bilagor m.m.
Arbetsbeskrivning
Som administratör/kundmottagare kommer du att arbeta med annonshantering och bokning (alltså inte annonsförsäljning) av offentlig marknad, kungörelser och bolagsärenden, för både befintliga och nya kunder till SvD. Dessa bokningar beställs via inkommande telefonsamtal. Du administrerar beställningen, räknar på priser och storlekar på annonsen, ger information om priser, införandedatum osv, samlar in material för annonsen, omformerar det vid behov och skickar materialet sedan vidare internt för publicering.
Arbetstiden är helgfria måndagar till fredagar mellan kl. 8,00 - 17,00 med 45 minuters lunch och två 15-minuters raster.
Initialt är detta ett uthyrningsuppdrag med start snarast möjligt fram till sista juni. För rätt person kan en förlängning eventuellt bli aktuell.
Vad vi söker
För att lyckas och trivas med detta jobb söker vi dig som har du förmågan att skapa en bra och trevlig atmosfär i samtal med kunderna, har en säljande personlighet och inre drivkraft. Du har hög arbetsmoral, ett rejält kämpaglöd och gillar att arbete i högt tempo samt har förmågan att ha flera bollar i luften samtidigt. Du är positiv, drivande och initiativrik. Att du är noggrann och har bra ordning och reda är ett måste eftersom många av annonserna är lagstadgade och måste gå vissa bestämda datum.
Erfarenhet av arbete med kundmottagning eller likande kan vara en bra bakgrund men är inte ett krav. Säljvana är absolut inte ett krav eftersom detta gäller annonshantering och bokning.
God datorvana och kunskap i Office paketet krävs, du kommer jobba i PC-miljö med bokningssystem, CRM och Office-paketet.
Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Så länge annonsen ligger ute är den dock inte tillsatt.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Backman, konsultchef på Manpower, via telefon: 063-57 66 63 eller e-post: (vi undanber oss dock ansökningar per mejl).
Välkommen med din ansökan!
Följ oss gärna på sociala medier.
Facebook: Manpower Östersund
Instagram: manpowerostersund
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2017-01-12ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-26
Ange följande referens när du ansöker: 15474
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Backman
karin.backman@manpower.se 063-57 66 63
FöretagManpower AB
AdressManpower AB
83133
83133 2380
KontorsadressPrästgatan 48 C
Jobbnummer 3257272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.