Administratör inom fakturering
Jobquest Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Administratör inom fakturering
Vi söker en administratör som vill arbeta med fakturering hos vår kund i Solna. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av JobQuest och arbetar hos kunden. Uppdraget börjar i augusti och pågår minst i 7 månader.
Jobbeskrivning:
Arbetet innebär mycket kommunikation både internt och externt, i skrift och tal vilket kräver en god kommunikationsförmåga. Att kunna uttrycka sig tydligt och pedagogiskt är viktigt.
• Du kommer att arbeta med hantering av fakturering och fakturaunderlag och kommer att behöva förstå och läsa kundavtal som du behöver förhålla dig till.
• Du kommer att arbeta med effektivisering och säkerställande av fakturaflöde och behöver därmed vara väldigt noggrann och strukturerad.
• Du kommer att arbeta både i team och självständigt - Bra kunskap i Excel, tex Pivotabeller krävs.
Rollbeskrivning:
• Hämta underlag med aktuella volymuppgifter från tjänsteägare
• Gå igenom och säkerställa fakturaunderlagen med KAM
• Gå igenom och säkerställa underlag för vidarefakturering
• Skapa Krediteringsunderlag
• Delta avtals- och ekonomimöten
• Dokumentera avtalsmässiga förändringar i tjänsteavtalen (i enlighet med processen) tillsammans med kundteamet
• Justera avtalsmässiga prisförändringar i tjänsteavtalen.
• Avtalsmässigt ansvar vid omförhandling av befintliga tjänsteavtal
• Arkivera signerade offerter
• Intäktsprognos, veckovis
Egenskaper:
Som person är du driven och ansvarstagande. Du arbetar på ett välorganiserat och strukturerat sätt. Du är duktig på att samarbeta och trivs med olika typer av människor. Du är flexibel och van att arbeta med strikta dead lines. Du har relevant högskoleutbildning, helst kandidatexamen inom företagsekonomi och du behärska både svenska och engelska flytande.
Ansökan:
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund vilket innebär att du kommer att vara anställd av JobQuest och arbeta hos kunden. Uppdraget börjar asap och pågår till oktober, men det finns goda chanser till förlängning för rätt person.
Om JobQuest
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat
Publiceringsdatum2017-05-24ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarjut Adalberth
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3520029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.