Administratör/Inköpsassistent
Peak-It AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Peak-It AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en administratör/inköpsassistent för konsultuppdrag. Uppdraget startar 14/1-13 och löper fram emot slutet av maj med chans till förlängning. Vår kund sitter centralt i Stockholm.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår kontakt med leverantörer, begära in offerter, följa upp beställningar och leveranstider. Du kommer även att administrera avtal och vara ansvarig för att de är giltiga.
I arbetsuppgifterna också att vara administrativt stöd i aktuella projekt där din roll blir dokumentation, uppföljning och koordinering av tidsplaner.
Publiceringsdatum2012-12-19ProfilVi söker dig som är en van och duktig administratör. Du trivs en samordnade och koordinerande roll där du får arbeta högt och lågt. Som person är du strukturerad, noggrann och har lätt för att skapa stora kontaktytor.
Kravprofil för detta jobb• Gymnasieutbildning med inriktning mot administration eller ekonomi
• Ett par års erfarenhet som administratör eller motsvarande erfarenhet
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Meriterande är kunskap eller erfarenhet inom avtalstolkning
• Behärskar svenska och engelska.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos PEAK blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef som coachar, peppar och följer dig i din karriärutveckling.
PEAK erbjuder generösa friskvårdsbidrag, möjlighet till kompetensutveckling samt en varm och välkomnande organisation med ?högt till tak?. Vi kallar det ?PEAK-andan?!
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768696495.
För att söka tjänsten, gå in på
http://intern.peak-bemanning.se/hjem/Sokjobb/JobDetails/tabid/50/language/sv-S E/Default.aspx?CommissionId=2212&SkillId=0&LocationId=0
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
PEAK är ett bemanningsföretag med över 220 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. PEAK är ett ekonomiskt oberoende, privatägt företag. Vi följer gällande kollektivavtal från Unionen och är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag.
PEAK - BETTER IS ALWAYS POSSIBLE!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Dahlström, Konsultchef 0768-696495
sara.dahlstrom@peak-office.seFöretagPEAK-IT AB
AdressPEAK-IT AB
Parkvägen 2A
16935 SOLNA
KontorsadressParkvägen 2A
SOLNA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50122100
Jobbnummer 1421388
Observera att sista ansökningsdag har passerat.