Administratör för omgående start

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-10-31

Företaget
Bravura söker en administratör till ett välkänt bilmärke. Rollen är ett konsultuppdrag och är placerad i Sundbyberg.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar du med administrativa uppgifter vid beställningar av hyr- och demobilar till företagets återförsäljare. Konkreta arbetsuppgifter är att förbereda avtal och fakturor som sedan mejlas ut till återförsäljarna. Syftet med rollen är att få den administrativa processen att fungera smidigt. Du kommer att erbjudas en introduktion i samband med start.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av administrativt arbete
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
• Erfarenhet av bank och finans är meriterande

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsområden, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Sundbyberg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, service, avtal, mail, Stockholm, Sundbyberg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4897468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: