Administratör / Ekonomiassistent

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

För kunds räkning genomför Adecco en rekrytering av en Administratör / Ekonomiassistent.
Det rekryterande företaget tillhandahåller kvalificerad rådgivning av högsta kvalitet inom svensk och internationell företagsbeskattning och mervärdesskatt.
Då företagets verksamhet växer behöver man förstärka sitt Stockholmskontor med en Administratör / Ekonomiassistent på heltid. Arbetsplatsen är placerad i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2008-10-23

Dina arbetsuppgifter
Du kommer assistera ekonomiavdelningen med leverantörsfakturor och fakturering. Du kommer arbeta med projektadministration i form av uppdateringar i affärssystemet, förberedande av faktureringsunderlag, uppföljning och arkivering samt ge löpande support med hög servicegrad till företagets konsulter.

Kvalifikationer
För att passa i den här rollen är det ett krav att Du är relativt nyexaminerad från en gymnasial utbildning med relevant ekonomisk inriktning. Du får gärna ha 1-2 års arbetslivserfarenhet.
Eftersom tjänsten innebär en del kontakt med internationella kunder är det ett krav att Du kan kommunicera framgångsrikt, både muntligt och skriftligt, på engelska och svenska.
Goda, eller grundläggande, kunskaper i Word, Excel och Outlook är ett krav. Kunskap i Powerpoint är en merit.

Dina personliga egenskaper
Vi söker Dig som är strukturerad och noggrann som person och som har höga krav på Ditt eget arbete. Rätt person för tjänsten samarbetar med andra på ett effektivt sätt och är öppen för feedback. Du skall trivas med eget ansvar, kunna ta egna initiativ och slutföra uppgifter Du påbörjat. Det är också mycket viktigt att du kan hantera känsliga uppgifter på ett ansvarsfullt sätt.
Vi erbjuder
Vi erbjuder Dig ett intressant och ansvarsfullt arbete tillsammans med högt motiverade kollegor i moderna lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten innebär goda möjligheter för Dig att utvecklas, både som person och yrkesmässigt. Frågor om tjänsten ställs till Jonas Schönbeck, rekryteringskonsult Adecco, 08-100 500.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Kontorsarbetstid, 40h / vecka. Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-10-30

Kontakt
Jonas Schönbeck, Rekryteringskonsult, 08-100 500

Företag
Adecco Sweden AB Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
338944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: