Administratör / administrativ koordinator till byggföretag
Bravura / Administratörsjobb / Sundsvall
2017-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / administrativ koordinator till byggföretag" (publicerad 2017-11-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-11-14FöretagetVår kund är ett nystartat aktiebolag som bedriver mark- och byggarbeten i Sundsvallsområdet. De arbetar med egna uppdrag men jobbar också som underleverantörer till andra större bolag. Företaget har i dagsläget 55 anställda arbetare som arbetar ute i projekt. På kontoret centralt i Sundsvall arbetar ett tiotal personer från flera av företagsägarens bolag.
Kulturen präglas av driv, stort eget ansvar och ständig förändring. Beslutsvägarna är korta och ingen dag är den andra lik.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administrativ koordinator har du en stöttande och koordinerande roll mot företagets ägare och jobbar brett med den dagliga verksamheten. Med en nyckelroll i företaget har du stort eget ansvar. Du överser faktureringen och har kontakt med arbetsledare för uppföljning av projekt. Du utvecklar administrativa rutiner och planerar verksamheten framåt med en överblick över hela företaget. Du överser arbetarnas tidsrapportering och har ansvar för att företagets bilar och resurser hanteras enligt företagets policy.
Kvalifikationer• 4-5 års erfarenhet av administrativt arbete inom byggbranschen
• Flytande tal och skrift i svenska och engelska.
• Kalkylering (meriterande)
Som person ser vi att du har en förmåga till att växla mellan detalj och helhet. Du drivs av utmanande arbetsuppgifter och har en vilja att lära dig mer. Du sätter upp och håller tidsramar och har en förmåga att skapa en struktur i ditt arbete. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ber om hjälp när det behövs. I rollen krävs ett ekonomiskt sinne då du har hand om bland annat offerter, fakturering samt beställning av material
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administratör, koordinator, administrativ koordinator, mark, bygg, Sundsvall, ekonomiassistent, administration
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Dahlgren
camilla.dahlgren@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2281
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3802418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.