Administratör / administrativ koordinator till byggföretag

Bravura / Administratörsjobb / Sundsvall
2017-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / administrativ koordinator till byggföretag" (publicerad 2017-11-17) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Sundsvall, Timrå, Härnösand, Kramfors, Hudiksvall eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-14

Företaget
Vår kund är ett nystartat aktiebolag som bedriver mark- och byggarbeten i Sundsvallsområdet. De arbetar med egna uppdrag men jobbar också som underleverantörer till andra större bolag. Företaget har i dagsläget 55 anställda arbetare som arbetar ute i projekt. På kontoret centralt i Sundsvall arbetar ett tiotal personer från flera av företagsägarens bolag.

Kulturen präglas av driv, stort eget ansvar och ständig förändring. Beslutsvägarna är korta och ingen dag är den andra lik.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administrativ koordinator har du en stöttande och koordinerande roll mot företagets ägare och jobbar brett med den dagliga verksamheten. Med en nyckelroll i företaget har du stort eget ansvar. Du överser faktureringen och har kontakt med arbetsledare för uppföljning av projekt. Du utvecklar administrativa rutiner och planerar verksamheten framåt med en överblick över hela företaget. Du överser arbetarnas tidsrapportering och har ansvar för att företagets bilar och resurser hanteras enligt företagets policy.


Kvalifikationer
• 4-5 års erfarenhet av administrativt arbete inom byggbranschen
• Flytande tal och skrift i svenska och engelska.
• Kalkylering (meriterande)

Som person ser vi att du har en förmåga till att växla mellan detalj och helhet. Du drivs av utmanande arbetsuppgifter och har en vilja att lära dig mer. Du sätter upp och håller tidsramar och har en förmåga att skapa en struktur i ditt arbete. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ber om hjälp när det behövs. I rollen krävs ett ekonomiskt sinne då du har hand om bland annat offerter, fakturering samt beställning av material

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, koordinator, administrativ koordinator, mark, bygg, Sundsvall, ekonomiassistent, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlgren camilla.dahlgren@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2281

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3802418

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: