Administratör / Administration / Receptionist

Bravura / Administratörsjobb / Göteborg
2017-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / Administration / Receptionist" (publicerad 2018-07-03) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-02-13

Företaget
Detta familjeägda företag är verksamt inom livsmedelsbranschen och har totalt cirka 110 medarbetare. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Partille, Göteborg. Företaget är i en expansiv fas och söker dig som vill vara en del av deras framgång och som vill arbeta i en självständig administrativ roll. Tjänsten är ett konsultuppdrag med omfattningen 80%, där det på sikt finns mycket goda chanser att erbjudas en heltidstjänst.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör har du utgångpunkt i företagets reception. Du ansvarar för ärenden som rör reception och orderhantering och du arbetar i nära dialog med dina kollegor. Dina arbetsdagar är varierande då du har flera olika kontaktytor och därför är det viktigt att du gillar att arbeta lösningsorienterat. Exempel på konkreta arbetsuppgifter är att skriva fraktsedlar, administrera order samt att supportera kunder, både personligen och via telefon. Det centrala i denna roll är att du har en serviceinriktad inställning snarare än specifika kunskaper i exempelvis orderhantering.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare erfarenhet arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller säljsupport
• Du har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administratör, administration, order, ordermottagare, orderläggare, orderhanterare, receptionist, reception, admin, deltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3317385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: