Administratör
Randstad AB / Administratörsjobb / Solna
2024-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-06-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-17Dina arbetsuppgifterHar du erfarenhet av måltider inom dagligvaruhandeln? Vi söker nu en person som vill jobba både administrativt och koordinerande .
Uppdrag: start omgående -1,5år långt uppdrag
Omfattning: 40h/veckan
Plats: Solna, Stockholm
Arbetsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag.
Ansvarsområden
Som ansvarig för ditt område ser du till att hålla ihop hela flödet från ax till limpa. I rollen kommer du att planera menyer, välja ut rätt sortiment, näringsberäkna recepten, säkra prognoser och färdigställa kommunikation till kund. Rollen är bred och du är en nyckelperson för att få pusslet att läggas rätt och säkerställa hela processen från planering ut till kund. Rollen ingår i avdelningens affärsteam där ni tillsammans har det övergripande ansvaret för produkt, kundresa och slutligen också försäljning. Uppföljning och en förståelse för vad kunden vill ha är därför en viktig del i arbete
KvalifikationerMeriterande
Tidigare erfarenhet av e-handel/måltidsmarknaden
Erfarenhet av sortimentarbete inom dagligvaror
Kunskap inom replenishment
Tidigare jobbat i kundnära roller
Erfarenhet av koordinerande och sammanhållande roller
Svenska och Engelska
God struktur och koordinerande vana
Som person tror vi att du gillar att ha ett finger med i spelet i hela processen och du gillar att vara spindeln i nätet. Du uppskattar ett högt tempo i en föränderlig miljö och har inga problem när oförutsedda händelser dyker upp längs vägen, det ger dig bara fler chanser att vara kreativ. Du är lösningsorienterad, noggrann, driftig och prestigelös. Du trivs att jobba med många olika människor och team, men lika mycket med att sitta fokuserat på egen hand när det behövs. Att samarbeta och kommunicera kommer naturligt för dig och en lösning ligger alltid nära tillhands när det behövs.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Lisa Löfdahl
Lisa.lofdahl@randstad.se +46123456789 Jobbnummer 8477605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.