Administratör

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige

På uppdrag av kund har vi nu en tjänst som administratör. Uppdraget är på 75%, måndag till fredag med flexibla tider och möjlighet att arbeta hemifrån någon dag i veckan. Start omgående.

Vi ser gärna att du har:

Tidigare erfarenheter av administrativa arbetsuppgifter främst inom förskola/grundskola, gymnasiet och komvux. (utbildningskontor), helst på förvaltningsnivå.

För att hantera uppdraget krävs att du har god kunskap om offentlig förvaltning eventuellt att du har administrativ vana inom en verksamhet såsom förskola eller skola. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet och vi ser gärna att du arbetat inom en kommunalt styrd organisation tidigare.

Uppdraget som administratör innebär ett självständigt arbete vilket förutsätter att du är självgående och kan driva dina processer framåt. Du samverkar med både interna och externa aktörer och därför är det viktigt att du trivs i en serviceinriktad roll. Rollen som administratör innefattar många olika delar och kräver att du har en god förmåga att organisera, prioritera och hålla deadlines.

I arbetsuppgifterna ingår:

• Planera och genomföra löpande daglig administration enligt gällande rutiner

• Hantering av barn- och elevärenden, t ex skolansökningar och fakturafrågor i administrativa system

• Ansvar för fakturahantering

• Administration av skolskjuts, rese- och inackorderingsbidrag

• Svara på frågor från vårdnadshavare och andra externa parter

• Hantera ansökningar till gymnasiet och godkännanden av komvux.

Som person är du flexibel och van att ta egna initiativ. Du har en hög servicekänsla och trivs i en miljö med många kontaktytor. Att vara noggrann och strukturerad med sinne för ordning och reda är ett måste i denna roll då du kommer att hantera myndighetsutövning och ha många olika arbetsuppgifter som löper parallellt.

Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska samt goda kunskaper i Officepaketet och vana att arbeta i diarieföringssystem.

Vilka är vi?
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i snart 30 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

• Marknadsmässig lön
• Personlig och stöttande konsultchef
• Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Du ansöker till tjänsten genom Arena Personals hemsida. Klicka på "Skicka ansökan". Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Rekryteringen pågår löpande - så ansök gärna snarast möjligen!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916), https://arenapersonal.com/

Arbetsplats
Arena personal

Kontakt
Yasmin Keikhwa
yasmin.keikhwa@arenapersonal.com
0724018769

Jobbnummer
7735670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: