Administratör
Supernova Technology AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Supernova Technology AB i Helsingborg Vi grundades med ett tydligt syfte, att förenkla vardagen och bygga en bättre framtid med mer tid till annat. Runtomkring i Sverige sitter vi i olika projekt med målet att ta fram smart och säkra lösningar för den svenska marknaden. Detta i kombination av att bygga en bra kultur och att leverera kundvärde. Nu letar vi efter dig som vill vara med på vår spännande resa och bli en del av vårt växande team där du får möjligheten att bygga en digital och bättre framtiden i ett expansivt och nytänkande bolag.
Vi gör saker som skapar värde för våra kunder och vi slutar aldrig att försöka bli ännu bättre. Vi erbjuder utveckling av sofistikerad programvara utformad för att möta kundens unika behov. Här bygger vi lösningar av hög kvalitet. Som administratör kommer du att vara en del av Supernovas team som jobbar med kunder i syd, väst och öst. Vi har flera intressanta uppdrag och projekt som tar oss in i framtiden. administratör krävs det att du har yrkeskunskaper i svenska och engelska. Vi uppmuntrar nya idéer och att experimentera på vägen. Vi tänker långsiktigt och vår ambition är att skriva ren och hållbar kod.
Vem är du?
Arbetsmiljö och personalvård är frågor som du brinner för och vill jobba med. Du besitter en förmåga att vara disciplinerad, pragmatisk, proaktiv, nyfiken, ansvarig och flexibel. Du är bekväm med datorer såväl som pappersarbete samt har ett öga för att utforska nya sätt att arbeta på. Om du har tidigare erfarenhet av lönehantering och bokföring är det en fördel. Dessutom är erfarenhet av kundvård och att arbeta som receptionist önskvärt!
Som person motiveras du av att ta mer ansvar och hitta nya arbetssätt. Du är noggrann på detaljnivå i ditt dagliga arbete. Du föredrar ett smidigt sätt att arbeta och trivs i en miljö där ni delar kunskap och hjälper varandra i teamet. Du har förmåga och vilja att arbeta i geografiskt spridda team. Du är självständig, tar ansvar för att hålla deadlines och leverera högsta kvalitet.
Hos oss jobbar du från ditt "hemma"-kontor alternativt på vårt kontor med gemensamma träffar och aktiviteter utspridda på året. Du jobbar flexibelt på eget ansvar med anpassning till kundens behov. Även fast teamet sitter på olika håll i landet och i olika kundåtaganden så förenas alla av en trygg arbetsgivare som tillgodoser dem anställdas behov och säkerställer trivsel. Vi uppmuntrar dig att ständigt drivas av viljan av att utvecklas och vi tycker det är viktigt att jobba med det man tycker är roligt, då utvecklas vi oftast som mest och framförallt har vi roligt längst med vägen.
Dina ansvarsområden:
sköta kundvård och kundkontakt inkl. telefonväxeln
sköta pappersarbete och övriga kontorsrelaterade uppgifter
sköta inköp av material och övrigt till kontoret
sköta personalvård och övriga personalfrågor
Välkommen med din ansökan
För frågor kontakta oss på 042-680 76.
Ansök redan idag då vi kontinuerligt intervjuar för att hitta rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Publiceringsdatum2021-12-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-24
FöretagSupernova Technology AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "S2021-12-AF-ADMIN".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Supernova Technology AB (org.nr 559224-8107)
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
cv@supernovait.se Jobbnummer 6165630
Observera att sista ansökningsdag har passerat.