Administratör

Maxkompetens Konsult AB / Ekonomiassistentjobb / Kristianstad
2016-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2021-03-02) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-18

Arbetsuppgifter
Till en av våra kunder några mil öster om Kristianstad är vi nu i behov av en administratör.

Kunden är specialiserade inom miljötjänster samt industriservice och är nu i behov av en administrativ resurs. Du kommer till stor del att arbeta operativt med dagliga arbetsuppgifter så som hantering av fakturor och tidsrapportering. Utöver detta kommer du att arbeta med hantering av telefonväxel samt allmänt förekommande kontorsuppgifter.

Profil
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som söker nya utmaningar. Du har någon form av bakgrund och kompetens inom ekonomi. Det kan vara ekonomisk gymnasial utbildning eller vidareutbildning inom ekonomi. Är din utbildningsbakgrund en annan men du har yrkeserfarenhet inom administrativt arbete är det självklart också en intressant bakgrund för oss. Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid sedan tidigare, goda kunskaper i Excel och Officepaketet samt grundläggande kunskaper inom kollektivavtal.

Dina egenskaper är väl så viktiga för att lyckas och trivas i tjänsten. Som person är du serviceinriktad och lyhörd. Du tar ett stort ansvar, har en god förmåga att arbeta självständigt och är driven i ditt arbete. Vidare är du en flexibel person med god samarbetsförmåga.

Du kommer att arbeta dagtid. Behovet hos vår kund är inledningsvis för att täcka upp en föräldraledighet. Trivs du och vår kund med varandra är ambitionen att anställningen övergår till kundföretaget efter en viss period som inhyrd medarbetare. Tillträde sker senast under april/maj.

Sista ansökningsdag

Väcker ovan intresse ser vi mycket fram emot din ansökan. Sista ansökningsdag är den 26/2. För mer information om tjänsten- kontakta Christoffer Ekelund på 044-7814481 eller christoffer.ekelund@maxkompetens.se .

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4373
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christoffer Ekelund 0447814481 christoffer.ekelund@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Lilla Torg,Cadelssgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Lilla Torg,Cadelssgatan 13, Kristianstad

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2677494

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: