Administratör - inriktning IT
Ecokraft Sverige AB / Datajobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ecokraft Sverige AB i Eskilstuna,
Sollentuna,
Huddinge,
Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige ECOKRAFT fortsätter att växa och letar nu efter en medarbetare inom administration med uppgifter inriktade mot IT till HK Eskilstuna.
Publiceringsdatum2022-09-29Dina arbetsuppgifterSom Administratör med inriktning IT hos ECOKRAFT kommer du arbeta nära hela organisationen och kommer vara den som servar chefer och medarbetare med praktiska saker kring IT, datorer och telefoni. Du samarbetar med befintlig personal inom HR och ledning i en självständig och serviceinriktad roll. I rollen arbetar du operativt men med strategiska inslag där utrymme att utveckla processer, policys och rutiner, inom området, finns. Vi arbetar idag med en IT leverantör där du blir vår representant och kontaktperson.
Har du erfarenhet av liknande uppgifter? Då kan det vara just dig vi söker som vår nya kollega
Dina arbetsuppgifter innefattar men begränsas inte till:
Administration och beställningar av telefoni och växel.
Uppstart och avslut av mailkonton och övriga digitala verktyg vi använder såsom Gsuite, Asana mm
Beställning övrigt kontorsmaterial
Generella administrativa uppgifter
KvalifikationerVi söker dig med minst gymnasieexamen, mycket god vana att arbeta med datorer och IT-system där det är meriterande om du har utbildning inom IT och erfarenhet av administrativa system. Vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av självständigt arbete i en central administrativ funktion, gärna med inriktning mot IT. Du har lätt att sätta dig in i olika system och program, mycket goda IT-kunskaper på den nivån att du kan hjälpa andra med vanliga problem.
Personligt
Vi söker en erfaren och digital administratör. Du vill alltid ligga steget före, har en positiv attityd och en hög grad av servicekänsla. Du bemöter människor i din omgivning på ett professionellt och trevligt sätt. Du trivs med att få bidra med strategisk planering varvat med upprepade handfasta administrativa uppgifter. Att förbättra, strukturera och löpande arbeta med att organisera är något du drivs av. Med ditt strukturerade arbetssätt och ditt analytiska sinne får du saker att hända. Din förmåga att prioritera och planera möjliggör och underlättar både ditt och andras arbete. Du är van att kommunicera och att uttrycka dig väl i text på intranät och i guider till användare. Du har en mycket god förmåga att arbeta självgående, en stor drivkraft och initiativförmåga. Du är en förändringsinriktad person som motiveras av att utvecklas. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Då ECOKRAFT och branschen är under tillväxt ser vi att du som person behöver gilla förändring och att vara i ständig rörelse.
Är det dig jag söker som min framtida medarbetare och kollega? Välkommen in med din ansökan via länken nedan Vi undanbeder oss vänligt men bestämt från uppsökande kontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Vi erbjuder
Kollektivavtal
Frihet under eget ansvar
Friskvårdsbidrag
Utbildning via ECOKRAFT Academy
Karriärsteg
Team-aktiviteter
Varierande arbetsdagar
Vi är ett härligt gäng som alla brinner för kundnöjdhet och som nu söker ytterligare en medarbetare till teamet. Hos oss får du arbeta med marknadsledande, högkvalitativa produkter, i en ständigt utvecklande organisation och i en expansiv bransch med goda framtidsutsikter. Vårt mål är att ta vara på våra medarbetares kompetens, driv och engagemang vilket gör att det finns möjligheter för att utvecklas och nya karriärsteg inom företaget.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressEcokraft Sverige AB
Strandgatan 5
63343 Eskilstuna
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ecokraft Sverige AB (org.nr 556762-6691),
https://www.ecokraft.se/lediga-tjanster Strandgatan 5 (
visa karta)
633 43 ESKILSTUNA
Jobbnummer 7028195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.