Administrativ produktchef
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Solna,
Stockholm,
Kalmar,
Göteborg,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seHar du produktintresse, är noggrann och duktig med siffror? Vill du arbeta på ett av världens största IT-företag?
För vår uppdragsgivares räkning söker nu GoExcellent en Core Area Category Manager (Administrativ produktchef) till vårt produktchefsteam för produkter mot företagsmarknaden. Personen vi söker ska ha hög social kompetens, vara noggrann och brinna för att skapa en stark grund för försäljning.
GoExcellent är ett ledande europeiskt outsourcingbolag inom kundservice. Vi ökar våra kunders försäljning och skapar värde genom att hantera och utveckla deras kundinteraktioner. För vidare information:
www.goexcellent.comSom Core ACM ingår du i ett team av produktansvariga som arbetar med PC-relaterade produkter för den Skandinaviska marknaden. Det är på produktavdelningen som säljplaner, aktiviteter och beslutsunderlag byggs. En annan viktig uppgift är att stötta säljavdelningen internt och partners med att ta fram rätt produktlösningar för rätt tillfälle.
Du ska arbeta med forecastprocesser och analysera fösäljningssiffror för att kunna supportera och planera för hur produktsortiment och volymerna ska se ut kommande period.
Rollen är en nyckelroll i teamet och enormt viktig för de beslut som tas för att driva affärsverksamheten och försäljningen framåt.
Du blir placerad i Sverige men kommer även att arbeta med produktcheferna i Norge, och Danmark.
Personprofil
• Du är noggrann, gillar att arbeta strukturerat och skapa ordning och reda i arbetet
• Du är proaktiv och kan på eget initiativ självständigt planera och organisera arbetet effektivt
• Du är analytisk och van användare av Excel.
• Du har erfarenhet av att ta fram rapporter samt analysera försäljningssiffror för beslutsunderlag.
• Du är intresserad av IT, tekniska produkter och försäljning
• Du tycker om att arbeta med många delar samtidigt och periodvis i ett högt tempo
Viktigt för oss är att vi hittar rätt person - kommunikativ, positiv och som trivs i en stödjande och koordinerande roll med många kontaktytor.
Publiceringsdatum2013-09-17Arbetstider och omfattningTjänsten är på heltid, måndag till fredag. GoExcellent erbjuder en tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
ErsättningMånadslön (fast + rörlig) Sök tjänsten!
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
Lotta Wallér, Onsite Manager +46 8 5010 4000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
Jobbnummer 1654887
Observera att sista ansökningsdag har passerat.