Administrativ kundtjänstmedarbetare till SL

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vill du utvecklas och ha möjlighet att göra karriär inom en spännande bransch?

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Karriärtrappan:

På Releasy finns goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.

Publiceringsdatum
2018-05-24

Dina arbetsuppgifter
SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Som kundtjänstmedarbetare på SL:s kundtjänst svarar du på frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Just nu söker vi administratörer till SL:s kundtjänstsom kommer att hantera våra ersättningsärenden som kommer in till oss.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med 2 dagars utbildningför att bekanta dig med Releasy samt med SL:s kundtjänst. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Vi erbjuder dig:

• Ett varierande och utvecklande arbete.

• En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.

• Kundservice- och produktspecifik utbildning.

• Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har en god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska även tycka att det är roligt med administrativa uppgifter. Det är även viktigt att du trivs i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice, då det kan hända att man kommer jobba med att svara på frågor i telefon i framtiden. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetstider:

Arbetstider kommer att vara förlagda mellan 08:00-17:00 under sommaren. Till hösten kommer det att ändras då vi har andra tider på telefonin.

Anställningsgrad:

Provanställning 100 %.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsstart:

18 juni

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-06-10. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Vid frågor kan du kontakta rekryterare Carolina Cleber, carolina.cleber@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Cleber

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
4162851

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: