Administrativ kundservicemedarbetare sökes

Hero AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2012-10-29

Företaget
Företaget har en lång tradition av utveckla och leverera produkter som underlättar arbetet i de svenska hushållen. De må ha börjat med tvättmaskiner men idag producerar företaget allt för hemmets kök och badrum. Tack vare att de har både rötterna och utvecklingsavdelningen här i Sverige har de en unik kunskap om vilka förutsättningar och behov som finns här.
Företaget utvecklar sina produkter för att de ska passa de svenska hemmen då det är anpassade efter svensk vattenkvalitet och man strävar alltid efter att skapa tystare och effektivare produkter som ska underlätta vardagen.
Företaget månar väldigt mycket om miljön och står idag i framkant med sina miljövänliga produkter.

Om jobbet

Som administratör på företaget kommer du att understödja sälj- och ordermottagningssidan med deras administrativa uppgifter. Du kommer att ansvara för orderläggningarna som kommer från säljarna. Du kommer även vara den person som kommer se till att alla serviceärenden blir inbokade. Utöver det kommer du att få besvara frågor angående reparationsfrågor, garantiärenden och reservdelsfrågor via mail. Du kommer att spela en viktig roll i arbetet att upprätthålla kvaliteten på företagets service.

Möjligheter

Du kommer att komma in i en stor organisation med stora möjligheter. Visar du framfötterna finns goda karriärsmöjligheter då företaget ingår i en stor koncern. I framtiden kan det finnas möjligheter att få arbeta med service via telefon. Du kommer att komma in ett spännande skede i en omfattande omorganisering där man vill utveckla och förbättra organisationen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat med administrativa uppgifter och det är meriterande om du arbetat med stora volymer. Som person är du positiv, självgående och är en person som kan stå på sig och fatta egna beslut. Du gillar att utföra administrativa uppgifter och noggrannhet är ett av dina ledord.
Du ska vara en lyhörd person som gillar att samarbeta.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid. Start är så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=214
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Daniel Engblom, Konsultchef, 08-684 252 30, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1377718

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: